Friday, July 30, 2010

kalau dah suka

korang korang...gih gih sini...akuchentasamadia..

ade 2 track jerk pown..tp aku ni kalau dh suke tu...ko letak track anjing menyalak pown aku sookaaa....muahahahahahaha....

tp aku sookaaa..die dh lame..sejak mase sume orang berpusu-pusu gie zouk tetiap ari khamis...dari zaman kalau ko naik podium tengah nasib tak baik ko terjatuh sbb ade orang tolak ko pakai bontot...wahh..ade hati nk tolak aku ye...tak tau bontot aku pown besar..wakakakakka...those were the days...


adelah early tis month aku gie zouk nengok die spin..oh chentaaaaaaaaaaaaaaaa...woi diella..ko hengat ko umo awl doplohannn....dh nk masuk 3 series okkkkkkkk..wat to do weh...dancing is my passion...with da rite song..club penuh pown aku leh kuar berjoget dpn club..wakakakka..perangaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mcm civaisssss.....

eh..sebenarnye mmg nk suh korang masuk link tu kan..tersasar ke zouk dan menari pule yeee...ngahhahaha..dh dh gie dgr...

but personally I prefer Putih-Putih...but Bird of Paradise tu layan bile dh minute ke 3 point something something...jadi anak2...lets do da printing job while listening to http://www.soundcloud.com/goldfishandblink.com

jommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....

0 comments: