Monday, August 2, 2010

Chili's Session

Last Wednesday I received a msg in Gtalk from gadistinggilampai..katenye lepas kerja on Thursday ade sesi lepak di KLCC...aku pown ok sajork..sbb leh memenuhkan aktiviti hari Khamis kan..*padehal tak sadar diri keluar setiap hari lepas keje...muahahahha...

lepas keje aku pown bergegas ke sane..memandangkan my office is just walking distance from KLCC..haruslah aku sampai dulukan..? kemelepakan lah aku di Kinokuniya..konsep membaca jambatan ilmu katenye...

memule browse area kukis n kek..tp sbb takde mem kan..aku malas nk membeli any cookbook..sbb kang aku nk bakar kukis yg aku berkenan..die plak tak berkenan..mak hajis tu cerewet ok..nak nak plak aku oven baru...(die blom aja ai lagi cemane nak gune)..mampos aku nk blaja sendiri sbb seperti complicated itu oven..

memule..awek slambe ni sampai..melepet la kami berdua di depan chilis..skali sampailah awektinggilampai dan juga Farah..osmaisgods...Farah ini santek hokeeyy...terase cam suare aku kuat sangat bagai halilintar bile bercakap ngan die..sangatlah oh-soft-spoken awek niehhh.....dh la dok sebelah aku kat chili's...rase bersepah hokeyy perangai...

makanan memasing nk tamak...



hahahaha...tamakkan...aku tatau nk mkn ape sebenarnye..sbb mcm baru mkn kat chili's ngan para bodigad sekalian..sooo...aku order jer mini big bites ke..ape ntah namenye..tadeklah mini sgt kannnnnnnnnnn..mmg aku tak mkn roti atas burger tu...hahahhaahhaah....



sesi gosip berakhir sekitar jam 9.30mlm sebabnye Leeds ade sesi dating tengok wayang dengan husband sendiri...hhahaha...aku dihantar balik oleh Along si tinggi lampai...ade jugak masa sesi berduaan dgn Along..tp kejap sangt perjalanannye ke rumah..pape kite sambung Gtalk jelah long ek...hahahahahah....

ingatkan balik nak terus tido..tp al-kisahnye ade manusia nk suh aku belikan something..and nak pass duit dlm kol 1 pagi..sebelum aku tetido nunggu pakcik tu datang..bek aku gi Rum Jungle...hahahahha

kejap je kat sane..melepak ngan pakcik itu..die nganto aku balik...

sanggup berjaga semate mate nak nunggu pakcik tu datang...bak kate die...


"orang tua ni jugak ko sayang kann"


aaaaaaaaaaaaaaaa shut up la u apek...

0 comments: