Thursday, July 22, 2010

aku dan lunch time

arrgghh..stressnye aku tak dapat gi surau lagi nk tido..sebabnye..manager from singapore datang untuk menginterview beberape candidate..ade sorang die tgh interview and sorang lagi tgh tunggu..so maknenye..aku kene lah tunggu sampai yg tunggu ni masuk baru aku leh kuar untuk lunch..

di sebabkan aku puase..aku akan menuju ke surau untuk tido selame satu jam..wakakakakak...semalam pulang jam 2.30 pagi la setelah bersahur..tu yang ngantuk..padehal lepas semayang isyak dh tido sampai jam 12mlm..tak sadar diri sungguh perempuan ini..

aku malas sebenarnye lelambat masuk surau untuk tido..kang tadek space..sbbnye aku rase skang ni ramai yang tengah ganti puase..jadinye..ramailah yang tido..wakakakakak...kol 1.30 sume bgn trus semayang zohor...

salu aku ngelat sket..aku turun kol 12.15..kol 1.10 aku naik balik..then kol 1.45 atau kol 2 aku turun lagi utk semayang..sebabnye..kalo turun tido kol 12.15 tu..still tadek orang..n dorang tadek lah pasang ekon..nk nk plak tgh demam panas ni kan...manelah aku tahan weh..ni pown aku tengah pakai 3 lapis baju nie ha...

haaaaaaaaaaa...ade orang wat..? aku pakai sleeveless..pakai cardigan..pastu pakai jeket..tp smlm lepas mkn sup seperti ade kurang..takkan mlm ni nak sahur jejauh lagi kot..hmmphhh...tgklah cane..kalo tak aku sahur milo jerk...

0 comments: