Thursday, July 22, 2010

losyen oh losyen

semalam agenda aku full..tapi tadeklah full mane pown..hahahahha...lepas keje aku ke klcc...gara gara terpengaruh dengan Johnson's Body Lotion yang Melt Away Stress tu..sambil aku ke KLCC aku menalipon adik sedare..sebabnye die nie memang sangat la rajin memakai lotion..sket sket sapu lotion..sambil bergayut tu..katenye bau Johnson lotion yang purple tu tak sedap..

Aku: Ish..tadi kak la blog hopping..pastu cam ai teruja dengan johnson lotion hat kaler pepel tu..
Adik Sedare: yang botoi die macam bentuk lapan tu ke?
Aku: Yelah kot..yang macam bentuk badan oghang tu..
Adik Sedare: Tapi shikin tak suke sangat bau die..ade cam bau Hin sket..(korang pikir sendirilah ye)
Aku: ye ke..sat kak la test sat..dh sampe guardian dh nie..

yelah..aku test cium sane..cium sini..terpikat dengan bau Vaseline botol kaler old rose tu..sebabnye hari selase lepas aku gie urut sbb leher aku terkehel..tadeklah terkehel sangattt..salah bantal kate orang..dan juge sebab aku tido baek sangat...tido 8 jam tak bergerak gerak..darah tak jalan..dan urat cramp..gitulah auntie aku tu cakap..

takleh pakai minyak..kene pakai losyen..first time die urut aku mengelijat ngelijat..salu menten jerk...eh lari topik...haaa..disebabkan mase urut tu..die pakai losyen yang ini...

tapi yang die pakai tu idakler bertulisan siam hokeeeyy..die tulih omputih ler..tapi untuk whitening...tp bau die wangi sangat..ai tak berminat nk putih sbbnye aku kan itam manissssssssssssss....muabahahhahahha....

pastu bau plak yang aloe vera nye...

ish...tp tulih nye kat situ..light lotion..cam gitulah..i tak suke lite lite nie...tak rase katenye..wakakaakka...sebab kulit aku nie extra dry sket...pastu sambil aku gayut tipon tu..aku ternampak pule yang ini....

haaaaaaaaaa...cantik la tu kan untuk orang kulit kering cam aku ni kan...tp skali..tadek bau da....bak kate adik sedare aku..

"yu nih..kate produk untuk sehat..mane ade perase dan pewarne"

tol jugak kan...tp aku nk yang mangi mangi...sebabnye kan ker ade pompuan hodoh nak caras bopreng aku...*asl aku ade bopreng jer ramai plak yang nak..ok lari topik lagi...

tapi kesudahannye..aku beli ini jerk..


haaaa...untuk dry skin...boleh la...mangi pown mangi..hahahhaha...tapi aku ingat nk beli jugak moisture locking tu nanti..nak letak kat hopis..hopis ni punye ekon kuat sangat...tak larat kulit aku nie nak menanggungnye...kering hokeyyyyyyyyyyyy..dh la kulit mmg kering kan....jadinye tungu gaji lah ye..sbbnye..

untuk aku mengeluarkan rm12.90 hehujung bulan untuk kali kedua mmg tak sangggggggggggggguuuppp....lainla ade orang nak blanje ai losyen nie...sape nk banje kite losyennnnnnnnnnn...angkat tangannnn....ngehhehehehe...

0 comments: