Tuesday, June 22, 2010

gigi oh gigi

aku memang tadek mood nak update sebabnye gigi bongsu sedang berleluasa ingin mengeluarkan diri nya daripada gusi aku...aku bace dlm internet it will take between 7-15 days u haf to bear da kesakitan...OMGGGGGGGGGGGGGGG...mampos okk..

tp btol la jugak tu..2 tahun lepas pown cam gitu gak..seminggu lebih..tp ni time tgh ultimate la..sbbnye gusi aku tengah bengkak..so gigi takleh katup rapat..breakfast cube makan biskut..end up aku kene isap dulu biskut tu sampai lembik baru leh mkn...

lunch...? ha ni aku tgh minom milo..milo jerk okkk...dh sesungguhnya aku ade masalah tonsil juge tidak membantu..sbbnye skang tonsil pown turut berlumba lumba untuk bengkak juga..

eh cik diella...td bukan ko takde mood nk hapdet ke..ni apsal ntah dh masuk perenggan ke empat nie...sakai budak ni..

tp aku aneh gigi dan gusi nieh...kalo aku tido..mesti terjage dlm jam 5-6 pagi..dan sakitnye sangatla ya rabbi..hahahhah..tido pown air liur dah meleleh leleh dh..al-maklumler..takleh nk katop rapat mulut aku nieh..hahahhha...yek..ceh air liur sendiri pown nk yek kannnn....motiff..??

byk bende nak update n citer nieh sebenarnye..tp nntlah..ngilu gigi datang blk...

0 comments: