Friday, June 18, 2010

aku ke yang aneh

its very weird when someone is devastated when he/she gets wats she's been wishing for..is tak pandai plak aku nk blog dalam bahase omputih nie..senang citer ginilah..

ade orang penah berkata kat aku gini...

"one day aku akan tetap akan ...... ngan dia" and mind you its not a good thing...

tapi bile tuhan tu dh kasik..lain plak katenye..

"memang aku yang nak..tp kalau...."

ape ko hengat tuhan tu nk kasik everything on your condition ke..? dah la mintak bende yang buruk...lepas tu nk fully accodring to your terms and condition. call me cold hearted enulis begini ketika dia sedang kesedihan..ketika dia sedang melalui saat sukar..tp kadang2 aku letih menjadi pendengar..letih menjadi penyelesai masalah apabila masalah tersebut adalah masalah yang dicarik sendiri..arrgghh...

aku di ajar oleh kakak tersayang..sendiri carik masalah sile jangan bebankan orang lain dengan masalah tersebut. jangan mintak yang bukan bukan..ok fine..if tuhan tu bagi..but not wit da condition dat u want..tak ke nganga...

lain la kalo korang mintak tu murah rezeki ke..dapat anak ke...stuff like dat..u know..but who am i to talk pown kan..im not in her situation..but all i can say..you asked for it..

kejam ke aku..? heartless ke aku...ke aku penat..?

yes..maybe aku penat kot...penat for always being..penat for cleaning up most of the mess...letih la..paham dok letihhhhhh sangat...

sorry for not being..i'm farkingly into myself rite now....

i need Baskin Robbins Mint Chocolate Chip sebaldi....boleh gitu...??? eh it remind me of someone owe me BR..hahahahahha....

p/s..agaknye ngamuk ngamuk ni sebab sakit gigi kot...almaklumler..gigi bungsu tumbuh lagi suku...

0 comments: