Tuesday, June 15, 2010

ofis yang sunyi

arini ofc tadek org..yang ada hanyalah 6 orang..yang lain ke tempat lain..conference..meeting..site dan sebagainya..sepanjang hari aku dok melangut jerk..rase seperti mau pulang pown ada..hahahahha..

tp nnt jam 5..ade seorang gadis akan mengambil aku dan kami ingin membeli barangan dapur..wahhhhhhh..masak ye kak..dok sendiri pandai pule mau masak kan..kalo tak..sanggup mentekedarah maggi patploh hari berturut turut...

aku pown tak paham knape perangai aku sehuduh begini..dok sendiri pakaian bertimbun sket aku dh cemas..spender ade lagi 10 helai blom pakai pown dh panik mikirkan yg blom basuh..


cube kalo kat umah...sampai kene pakai g-string la baru terhegeh nk basuh segale..baju dh menimbun tinggi sampai tahan kat dinding pown masih rilek lagiiiiiiiiiii tak basuh...aku pown tak paham la perangai aku yg sebegini..


aku prasan dh lame dh entri tiada bergambar..nk letak gambar ape nye kalo dh blk blk muke aku..blk blk muke kitorang...muak kang..hahahahha...lagipun blog aku ni link kat notes FB...Fb adalah pengumpul sedare mare..dh banyak makcik makcik aku kt dalam FB..yg aku blom approve pown ade...alangkan bile fb blom wujud pown cerita aku memang dh sedia femes..ini pule dengan fb...


aku tak sabar nk menunggu pulang jam 5.30 petang nnt..tp seperti mau blk umah..kalo gadis itu amik aku kol 5.15..kol 5.15 lah aku kuar ofc..sbb die abes keje jam 5 petang..gomen ler katekan..jadi..utk sejam ni kite wat pe..kite bace blog jerlah...hahahahhahaha

0 comments: