Wednesday, June 23, 2010

dan bila aku merengek

muahahaha..cam menyampah jerk tajuk entri cam tu kan....wakakkakaka...but its true semalam aku rase kalo tak dapat bf penyabar..memang dh lame kono lempang dh wehh...

sebab pe kene lempang..merengek dan memekak bagai nk rak sakit gigi..tapi makan ubat tamau..sapu ubat tamau..

sudahnye...jam sebelas aku mmg tahap kronik sgt dh...nk nangis pown ade..aku suh gak orang tolong belikan aku activfast..sbb aku mau tido dengan aman..kengkonon nak buat activfast seperti pain killer...skaliiiiiiiii..

die beli 3 jenis ubat..ubat tembikai..ubat cap kaki tiga dan ubat pil pe bende ntah untuk sakit gigi..


ikotkan ati aku..aku nk buh ubat tembikai tu je..sbb nnt akan rase best..sejok kebas kebas gitu..skali arahan mandatori plak suh mkn pil tu..aku nak mkn sebijik sebijik pown die tak bagi..die suh makan 2 bijik..pastu suh masuk skali...garang ok tuan doktor aku nieh...rimas agaknye aku mekak2 sakit tapi tamau mkn obat...


ari tu demam lagi kuang sopan...aku tak suh pown trus dibancuhnye panadol soluble suh aku minom jugak jugak...aku rase nk baling jer air tu kat die...dh la aku benci minom soluble..sbb aku rase macam minum sabun basuh pinggan...arrgghhhh....


knape aku tak suke mkn ubat segale mak nenek nie..sbb aku rase ubat nie bukan magik..bukannye leh baik on da spot..kalo obat tu leh baik on da spot..confirm aku makan wehhh..ini cam kene jugak adap sakit tu lagi kannnnnnnn...hahahahahha...ok tak explaination aku nieh...


dan aku berjaye menghabiskan sebungkus nasi goreng yg dimakan drpd jam 12 tenghari tadi..dan skang dh kol 3..hahaha..kate sakit gigi..maneleh mkn cecepat kan...


dh dh...nk sambung bace slide nieh

0 comments: