Thursday, May 27, 2010

semalam yang panassssss

panas ok semalam..maunye tak panas kalo ko dh berendam kt kolam air panas tu..actually drpd siang dh ade yang ngajak ke kolan air panas kat selayang tu..aku on sajorkkkkkkk...sape ckp dating perlu mengeluarkan duit yang banyak..

smlm after lunch aku teramat lah bz..dengan nk raise requisition nk beli segala mak nenek laptop and requisition..dengan nk arrange flight untuk bos yang suke suki nk tuka date last minit..pastu tadek seat gelbah ya rabbi..dengan orang pewter nak beramah mesra lagi..(ok yang nie aku yang kesian sbb die dh dlm building)..dengan nk tuka backup tape server..(seb bek tgn tak gigil bukak peti besi..kalo tak mau nk dokek 10 kali nk pusing combination tu)..

aku tak paham knape aku salu dapat bos bos yang kalo nk wat amendment..nk pikir ayat ke..mesti la nk jugak muke aku dpn muke dorang..pastu terkebil kebil.."wat aa..how aaaa"..pangggggggggggggg aku lempang kang Associate Director nieh...bukan nye nk input drpd aku pown..tp mmg suke la nk aku ade kat sebelah sambil dorang amendment..ke sbb aku pakai skirt pendek smlm aaa????


bile dorang wat camtu..aku takleh multi tasking..aku keje byk sangat smlm..mane nk chatting lagi..wakakakkakak..

tp.....sharp 5.30pm aku gegas pulang..kire 5.29 tu aku dh bgn drpd kusi la..sbbnye..pak ajis amik aku kat lrt..ko gilo nk lelambat kalo orang tua tu hamek...mau kene bebel secare pukal dalam kete tue nnt...semalam mmg aktiviti kejar lrt jerlah..especially kt klcc..leh siap lompat drpd tangge..naseb bek lari n lompat tangge...ngam aku masuk lrt..die tutup pintu..hahahahah..kesian ade budak yg tak sempat tu..pintu tutup bebetol dpn muke die..i feel u bebeh..

sampai lrt umah..aku hengat aku dapat la bersenang lenang dok sebelah sampai ke workshop amik kete die..skaliiiiiiiiiiiiii..die nampak aku terkedek kedek jalan kat kete..trus die tuka ke tempat co-pilot..alahai apak aku nieh...

lepas settle segale...lelepak kat umah dlm sejam...dan trus keluar untuk menemui nasi toyeng sedin ku..ewahhhhhhhhhhhhhhhhh...nasi toyeng katenye..sebelom ke kolam air panas..gie bukit jalil dulu..hamek seorang jejake maskulin..hahahhaha..cecomey jerk kawan die nieh..

sesampai jerk..bukannye nk mandi trus..melantak dulu nasi toyeng itu..hahahhahaha...aku tadek lah nk mandi beria..sekadar mau celop celop kaki sajork..memule pegi yang tak bape panas skali..best jerk cecelop kaki kan...skali...pegi plak yg panas..mampossssssssssss...celop pon..celop sesaat..angkat blk kaki..sampai kekebas la kaki aku nieh..tp best weh...

dan aku berjaya makan second roundddddddddddd...hahahha..mane la ko tak temok cik diella oiiiii.....byk la adegan adegan klakar kat sane..konon mandi siram pale ngan air panas leh wat otak cerdas lagi pintar...trus mintak sifir kateye..hahahahha...gelak guling2 aku smlm..

lepas dh mandi..pegi plak bergambaran di dataran merdeka..ape?? hengat pelancong je ke leh tangkap gambar memalam..hahahhaha...skali kan..ade orang kan..racun aku cocok cocok..korang hengat aku nk tolak bab makanan nieh....hahahah..makan lagi..

dah mkn ingatkan blk..lepas nganto budak kecik tu blk..chenta lagi pusing pusing dalam kete sambil makan coklat..ya allah..pe masalahnye ko nie diella kalo asik makan jerkkkkkkkkkkkkk....

alasan aku: saye tak lunch ye wahai rakan-rakan..


hahahhahaha...tp aku seronok smlm..tp pagi ini...aku wendu anakteciktomei ku itu..arrgghhhh..stress aku..

p/s: macam nk g tgk opah aku arini..tanye co pilot dulu die mau ekot ke tak..

2 comments:

Azenira said...

Sitenit jatuh lgi...
Biru gahi tinana...

Dark @ng3L said...

aze..
adeh..jatuh lagi...
alaaaaaaa..ni yg wat ai tak senang duduk nie...huhuuhhuuh