Monday, May 31, 2010

indahnya hujung minggu

indah sungguh panorama..ewahhh..nyanyi ye kamo cik diella..nyanyilah..sebab weekend yang panjang..

weekend aku sungguh la indah..maunye tak indah kalo versookaa ria since Khamis..tp tersangatla bznye aku nieh..sepatutnye khamis aku nek kenderaan bermotor..tp leh rosak tetengah jalan..sudahnye kami nek lrt..amik kete dan bergegas ke umah Mummy aku sbbnye aku dah lame tak tengok opah aku..aku heret skali penaman sejati aku itu..sbbnye later kitorang nak gie verrsookaaaa ria..sbb ade orang ugut..kalo tak datang versookaaa ria..putus sedare katenye..

bongok ko nie long..hahahahaha


verssookkkaa ria sampai tak hengat doniaa..hahahah..seb bek ada orang tulun jage..wakakkakaka...seronok seronok seronok..lalalala...esoknye pulak meneman pakcik tu ke hulu hilir wat keje..skang ni kami ade penyakit..aku teman ko..ko teman aku...konsep tak xcokop cokop katenye..wakakaakka..ingatkan jumaat tu nk blk awl..tp apakan daya..jam 9 lebih juge sampai umah sbbnye aku neman die betulkan moto..itupun xok juge sbb aku plak ade hal nk jumpe cik nadia jjs..




ni rupe orang betulkan moto..gigih nieh


sabtu hari ku dah bermule seawal 7.30 sbb ade orang tak tido lagi..so..neman brekfes..dan aku kene bawak plak mem besar ke SSF jalan TAR...agak lame jugaklah mak aku tu bershopping..membawak sampai ke jam 12..

pastu aku bergegas ke bengkel sbbnye aku nk tuka bateri kete..dah sampai time..dh la aku nk gie PD segale bagai..kang tak pasal takleh idop..lagi mampos kene bising ngan pak ajis itu..hhhahaha..lepas tuka bateri kete..aku amik anak2 kapal yang lain..penoh weh kete aku...

knape pd lagi...? sbb aku neman peneman sejati menjalankan tugas..sampai PD nearly 5pm..sempat lagi bertekak ngan orang dalam kete sebab tak jumpe tempat..sile sabar ngan saye yang baran ni k..skali penat jerk bertekak..sbbnye..orang yg kasik instruction tu salah kasik name taman..bleh gituu...

patutla tak jumpe Taman Semarakkk..sbb yg benarnya adalah..Taman Tiara...boleh gitu drpd semarak ke tiara..ko bebal ke ape...fenat mak bertekak ngan peneman sejati tau..civais sungguh...hahhahaha

tetibe aku malas nk citer kesudahannye..

nie adalah aku di PD..tak nampak kan aku sakit mata..? sbbnye dh kaver ngan mekap..hahahahha...tq for da lovely weekend people..hahahhahaha

0 comments: