Tuesday, June 1, 2010

Masalah de Problemo

aku sakit mata..bukan yang jenis berjangkit tu..tp yang ketumbit tu...aku pegi klinik..die kasik eye drop & oitment jerk..adehh...lame dh aku tak kene mende alah ni..last kene time form 5..pastu after minor operation trus tak kene dh..

drpd khamis aritu dh saket matenye..rilek tak rilek lah meneman peneman sejati bekerja dengan mata cani..tu pasal la kol 4.30 pagi nk gie beli food pown aku pakai sunglasses..hhahahahahaha...fedulik ape aku..saket dowh mata nk tgk cahaya..


aku ade umah sewa sementare skang nie..almaklumlah..lately ni salu balik lambat..cam tak sedap pule kan..kang menyampah plak kalo selalu sangat..padehal mmg selalu pown untuk bulan lepas muakakakakak...so smlm edisi mencarik tilam dan bantal..disebabkan bajet tight..beli kat pasar malam sajorkk..nghahahaha...

so kejap lagi or esok adalah edisi mencarik almari bodoh..hanger..cerek masak air..extension plug..dan makanan..

eh..tetibe dh lunch time..mau lunch ka tamau ni aaa...takpon kite gie lelap mate jerlah erk...jom jom jom..

0 comments: