Thursday, May 20, 2010

hari yang indah

wahhh..indah nye kau ye...padehal tangan dan kaki dah tak cukup dh nieh..

what do I need right now is titenittomeitinana..........tinana..arrgghh..sayang..mokcik nok tinana skang gok gane naaa...? letey niehhhh....arrggghhh...tp seronok sebenarnye..cume aku taktau lah pale hotak aku nieh RAM nye brape..tetibe corrupt satu ari nnt..mampos akuu....

sepanjang hari pening ngan work permit la..DP11 la...special pass la..set up 4 bijik laptop la..ngan staff tadek power cord n adapter notebook..ngan mouse rosak..ngan dh booking MAS teibe nak Firefly pulakkkkkkk....arrrggghhhhhhhh....

nasib baik arini kat ofc banyak makanan..sebabnye Finance Manager from Shanghai datang..pagi tadi Famous Amos..dorang letak plak Famous Amos tu dalam pinggan kat meja aku tgh set up laptop baru...haaaaaaaa.....merase ko mengunyah cam kebuluran..hahahaaha

lepas tu director suh beli jco plakkkk..trus aku bedal 2..adeh adeh adeh..mementang ari nie mlm tadek orang nk masak..bedal sesungguh siang ari ni....

skang aku kene wat pe erk sebenarnye...oh..nnt nk kene beli mouse n connector pe jadahnye untuk menatang IT lagi..hishla...dh dh dh...seharian nie nak berangan pown tak sempat..

p/s kalo awk ati pink..saye ati bunge-bunge dalam taman ade rama-rama ngan air pancut..hahaahahha

2 comments:

Azenira said...

Tinana sudah pandai geleng pale..

Dark @ng3L said...

aze..
hish la yu nieh..suke tau wat ai cani..

kalo kitorang mau datang umah ari ni boleyka lepas keje?

hahahaha