Wednesday, May 19, 2010

aku tak paham la knape aku tak macam dulu. kalau dulu..aku boleh je layan kerenah orang macam-macam. boleh je sabar dan gelak gelak..aku rasa daya kesabaran aku dulu lebih tinggi.

sekarang nieh...macam cepat sangat ilang sabar...

1. aku hilang sabar kalau aku dah on the way ke tempat dituju tiba-tiba kawan aku tukar venue

2. sabar aku ke laut kalau aku dah cakap tadek duit tapi kau tetap jugak ajak keluar..ok fine makan orang support..kete pakai minyak ke? parking leh ke tunjuk tetek pastu dapat parking free...?? oh ye..aku tak suke parking bersepah kete aku tu..

3. aku rasa nak kasik penampar kat orang yang banyak kerenah..yang tak tentu arah..yang tidak mendatangkan hasil..

agaknye ajaran kakak aku dah menusuk ke kalbu dan kepale batu aku ni kot. die dah lame pesan cakap aku baik sangat..suke je nak hadap all those crap that other people dump on me. aku independant...takdelah sangat sangat independant macam kakak aku tu..

i need a man..bu i dun need them to define me..so aku memang tak paham kalau ade manusia rase idop tak bermakna tadek bf..yes aku paham kalo umo ko belasan tahun or awl doplohan..*sebab aku dulu pown begitu..oppsss kantoi..

tp kalo umo dah banyak......kene ke gie makan orang teman..sume bende pown nak orang teman..ehawakjangantaktemansayeplaklepasnie...ngahahhahaha...

i mean tgk keadaan la..kalo mmg itu yang ko sayang..mmg itu yang ko nak..teman la sampai bulan pown..tp kalau tadeklah nak sangat..tp sekadar macam..."lihatlah dooniaaa...berbagai lelaki meneman aku nieh"..semak weh..semak pale aku nieh....


ye paham bile sunyi..aku selalu dah adap bende tu...sedih jerk nengok orang lain ke langit ketujuh pown bf teman..sbb pompuan ni kekadang ade penyakit..ape orang lain ade..die nak juge...aku sudah berjaya sket2 membuang tabiat bangang ini...tp kene strong la..

aku ade seorang teman...walaupon die heemooooooo queen...kisah cinta yang sedih..die tatapppppppppppppppppppp strong..konsep ice queen katenye..ice queen ke..watever it is...die potray diri die strong..tak perlu ade lelaki untuk teman ke sane sini...sebab die ade kawan yang amat ramaiiiiiiiiiiiiii....gih carik blog die..ade jerk jln jumpe kawan sane sini...BR next week jangan lupe


macam aku..kalo aku sunyi..aku tgk anak kecil aku yang aku rase maken cepat besarnye tu..alahhhhhhhhhh....yg suke nk tenyeh air ingus ngan air liur die kat muke aku tu...takpown aku melepet dengan mak aku lahhhhhhhhhh....wahh time ko ade org melayan tadek plak melepet kat umah.....panggggggggggggggggg diri sendiri..hahhahaha...


pahal entri aku macam melalut nieh...nielah jadinye bile receptionist menaip..ngahhahaha...call masuk tak berenti pule..hadeh..

kesimpulannye..aku memang dah tadek sabar dgn kerenah gini..aduhhh...tuhan marah nie orang yang tak sabar nieh...hish laa...aku perlukan dadah...semalam dah dapat dadah nasi goreng sardin...arini nasi goreng lagi katenye....temok diella...temokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....

yes bosh...bulan depan sy masuk gym blk..INSYA ALLAH yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...



ah dem..seperti kene gie loyat pule...nk gie skang ke..nak tunggu jengjengjeng....kau pown same diella sejak ade orang teman nieh..wakakkakaka...gelak guling guling sambil lempang diri sendiri....



dah dah dah....td dah jadik receptionist..skang kene jadik secretary pule..demdemdem

4 comments:

Sunshine said...

gud point dear :)... u dun need a man that full of craps

Dark @ng3L said...

sunshine...thanks...:)

Sunshine said...

I am ..... Alexis, ok shhhhh :D

Dark @ng3L said...

sunshine..
i knowwwwwwwwww....