Friday, May 21, 2010

Berita Hari Ini

xdelah hari ini..semalam kesahnye..

semalam menu adalah ikan goreng tepong..kuah masak lemak dan nasi campor pulut..ko ado..nan ado kannnnnnnnnnn...ngahhaahhaha..


sesudah itu ke bukit jalil..dan ke area dorai..dan membawak ke jalan jalan dan membawak ke jalan p ramlee..dan membawak kembali ke bukit jalil..dan poolanngg...


ngahahhaha...aku malas citer detail..sebabnye muntah sume orang kangggggggggg..ngah ngah ngah..


semalam adalah hari yang amat letih..sebabnye kerja sane sini aku berkejaran di dalam ofc. kene plak balik nek lrt..aku ingatkan boleh la trus lajak ke umah...skali mem beso nk blk skali..terpakse ler aku pose cantik cantik kat jamek tu tunggu die nek lrt kat sogo...


tp blk sempat aku suh die belikan aku pau...tp ade orang cakap tak sedap..hmmm..nnt kite carik pau tanjung malim okkk...



dah dah...aku ade misi penting nieh..tp apsal badan seperti ingin mau demam ya..ah dem..sile jgn demam ye..nnt demam tadek sape mau jagalah..hahahahhha....



khas utk orang yang atinye pink...hahahahahahahahahaha

yah yah yah,....lari laju laju jauh jauh....

0 comments: