Tuesday, May 25, 2010

aktiviti semalam

semalam aku ke kerjaan dengan kenderaan berletrik..kenderaan 2 tayar takleh start sebabnye bateri kong katenye..

tit tot tit tot lah aku ke ofc..aktiviti ofc smlm not so busy. bile dh petang jerk busy sket sebabnye ade nk amend proposal bagai..

actually aku seperti tiada mood untuk menaip..sbbnye rasenye pepagi aku dah buat orang sentap dengan statement yang keluar dr mulut aku...sorry tau...duniaku, cintaku hanya kamu tau..

aku kadang2 pelik dengan diri sendiri..kenape suke lah nak pikir masalah orang..macam satu penyakit yang perlu menghiburkan hati semua orang..the need to make everyone smile n be happy walaupun kengkadang aku sendiri yang tak happy.

aneh kan...


aku risaukan rakan yang rindukan kekasihnya...aku bimbangkan masa depan adik angkat yang sering mengusutkan kehidupannya sendiri..aku mau yayangku sentiasa tenang walaupun aku jauh dari sisinya..


ya..yang itu yang paling aku risau..paling aku takut jika terjadi apa apa kepadanya..sayang nya aku pada diaaa......

ok maaf..aku emosi pagi ini..


yang..kuatnya rindu aku pada kau sejak malam semalam..kenapa ye..mementang dah duduk sabah..kau guna-gunakan aku ye yang..dem yuh..balik cepat..tp kalo boleh jangan flight yang sampai siang..aku kerjaan laaa...

tapi kalau kau sampai jumaat..lagi bagus...sebab hari cuti..aku selitkan jugak masa untuk kau walaupun aku menjadi penggubah bunga dip..hahahaha....

agaknya aku melankolik sbb makan buah anggur di pagi hari kot...katenye anggur tiada biji..tp ade jerk..tak senang mau makan...


p/s mak baru dapat hdiah hari jadi..handbag yang oh so santek..dannnnnnnnnnnnnnnnnn....jumaat ni aku mau bodek pak hajis beli..yay..70% offf katenye...wakakakkaakka

0 comments: