Tuesday, May 25, 2010

ke'eksaited'tan diri ini

aku sedang tidak sabar..tak sabar nk tunggu 5.30...tak sabar nk sampai ke kota damansara..

ya allah...rindu nya aku pada dia..rindu sangat sangat...

ini baru anak orang..belom anak aku lagi..kalau anak aku..hammposss....mmg aku usung ke hopis..

tp masalahnye skang..orang FEDEX nie tak sesampai lagi dengan kotak 10kg nieh...adehhh....ni dh jam 05.17 dah nie...

dah tetibe ati aku sayu dengar lagu Rossa - Hati Yang Kau Sakiti..ntah apsal ntah..aku nie ade masalah..terlalu memikirkan kesedihan orang lain..macam aku rase aku tak patut happy bile orang rapat dengan aku tidak bernasib baik dalam relationship dorang..aku tau ape yang diorang rase bile orang lain happy tp ati sendiri sedih..tp nk jugak seperti berperasaan bahagia seperti kawan-kawan yang lain..been there..

ke aku sayu sebab lain erk..? sayu sebab ape..? aku pown tak sure..ade lah sebab remeh temeh yang aku sayu..die bukan cam sedih gitu..tp cam merenung jauh la gitu...hahhahaha..ape yg ko merepek nie cik diella oiii...

hishla...restlessnye aku...mane saja orang FEDEX niehhhhhhhhhhh...copek la weh....aku mau pulang lg 5 minit nieh...huhuhuhuuhuh

aku baru cll FEDEX..katenye lagi 15 minit...aduh....time aku nk cepat laaa jadik cani..time aku bawak kete laaa nk dtg datang lambat....korang mmg dengki aku nk nengok anak niehhhhhhhhhhhhhh....adeh..

0 comments: