Monday, May 24, 2010

weekend yang happening

happening ke...maybe pada orang lain tak la happening..tp pada aku..cukup untuk membuatkan aku happy sangat..





as all of u know..aku kat PD last weekend..semalam baru sampai umah..seronok punye pasal sampai takleh tido..kol 1.30 pagi baru tido...








hasilnya..aku mengantuk ya hamat..





Highlights of the weekend:

Makaning forever in PD..it really doesnt help if you are with someone who's constantly oh so lapa..

Lunch in Melaka..after dat makan nasi ayam kedai ayah..giler kentang weh..

Niyang Rapik tadek la takut sangat

Fazura dalam Pisau Cukur adalah sangat kelakar weh...

Sesi bergambaran yang ebat dan mantappp






actually banyak lagi highlight yang lain..but i think i'll keep it to myself jerlah kan..hahahahhah...gegambaran sume dalam kamera..kamera tadek kat aku..so..orang lain yang mengupload gambar ke dalam FB die..so aku tatau die set private ke tak..





nnt blk kang aku tgk setting cane..tp kebanyakkan gambar yg cencored la kot..tu pown aku rase die tak upload..sbb td aku nengok dlm album die ade 39 pictures jerk..hahahahha...die tapis byk beb...lallallalalalala....aku rase amik gambo sket nye banyak..tp haplod nye sket jerk...








citer lain


sepatutnye yesterday i haf to go to my mummy's house to pick up AF8 cd and some pictures..y AF8 cd..sebabnye..hallah..malas la nk citer sebabnye..tp disebabkan lame sangat bertunggu tangga di port dickson..so mak aku yang bawak blk nye..





pagi tadi aku nengok gegambaran tu...aku sookkaaa sangat one of the pictures..oklah..here it is..



trus aku letak dalam frame n letak atas meja ofc..there she is..my darling sis..kakak aku garang okk...dats y even tho aku tadek adik beradik..tp dengan adenye dia..she's da one who always knock some senses in my head yang penuh dengan batu bata..

i dun like her getting married..because sy adik yang selfish..i dun want to share her wit other ppl..but seeing her so happy..i can't help myself to accept tis guy..arrgghhh...ok fine fine fine..i accept oredy laaaaaaa....

da picture was actually after akad n after makan i think..sebabnye tudung dh kat bahu n jambul my sis da terkeluar..because time ceremony tu kami oh-so-sopan bertutup litup..konsepnye adalah mummy bising nnt takot ade orang sound kat masjid..ok finelaaa..jambul sket pown tak leh kuar..hahhahha

i like da frame..cantek tak..? its a farewell gift from my previous team..love u guys...

0 comments: