Sunday, April 5, 2009

::Wedding Untuk Kesekian Kali::

2 minggu lepas selepas Wedding Tym..aku ingatkan esoknye tadek wedding dh..aku ingatkan mase untuk berehat...tp tetibe encik msg mengatekan ade wedding kawan UITM die kat area cheras baru...kalo nak ikutkan aku malas sangat nak ikot..dan encik pown ckp die tak kesah..tp die selalu temankan aku ke sane sini..jadi..setakat wedding kawan dia...harusku gagahkan jua..

naseb bek weddingnye dokek je...dan nasib baik juge di dalam dewan dan tidak panas...aku pown tataulah ake ke naseb aku nie..salu jerk tersame tema ngan pengantin..korang tengok la nieeeee...

::Pengantin::


::Aku Yang Terikut Tema::

eeiii....aku pown pelik jerk knape muke aku gitu..encik aku letih sangat...aku rase sebab maybe penangan sifut yang menggila hari sebelumnye...tp bile aku dah balik umah..aku check...lohhhhhhhhhhhhh.....

coti coti bendera jepun upenyeeeeee...cis.patutler poyot aku saket cam nak mampos....dan hari berlalu dengan aku berguling di atas katil menenangkan poyot aku yang berlarutan sehingga tiga hari...arrrggghhh...

0 comments: