Saturday, April 4, 2009

apabila aku makan lagi

selesai kenduri..kami pown menuju ke SOHO di Dutamas..tujuan nye adalah untuk memberi sokongan kepade opismate yang bername intan yang ade membuke gerai di situ..aku dah pesan dh kat die yang gaji tak masuk agi..

tapi katenye masuk buku dulu...wawawaw..actually aku pown tatau mende alah tue kat ner..aku just tau area mont kiara jerk...jadi berpandukan gps..kami selamat sampai di sane..

kat sane..trus carik intan..jumpe jerk ingat nak tengok tengok..tp dorang baru nak setup booth..jadinye aku dan dia berjlan-jalan lah dulu dengan harapan tamau membeli...sekali tengah pusing pusing ade satu booth nie..alahai..bebudak nye baik sangat...soft spoken...aku trus jadik kesian...3 kali aku patah balik...knape?

sebabnye..bebudak tue tak mendesak suh beli..die acknowledge kite tgh tgk tgk..tp care dorang berckp tue cam hoping orang beli..aku jadik kesian..tp gaji tak masuk agi..aku dh pepening dah..seb bek ade orang yang baek hati nk banje aku buku citer daripada booth tue...btw..booth tue booth caca marba..sume ade..ade kek..ade buku..ade mag..ade accessories..tp sket2 jerlah gitu...

kitorang habeskan pusing one round..tgh jalan2 tetibe aku dapat phone cll...upenye puan yang cantik nie tipon..earlier along dah ckp ngna aku yang Leed ade kat SOHO kat gerai kawan die..sampai sane aku leh terlupe..seb bek die nampak aku..

bile aku pegi kat gerai kawan leed tue...ya rabbi..baju die sungguh meruntun jiwaaaaaaaaa...bukan takmo beli weh..aku tadek duit time tue.........sedihnye..huuhuh...takpelah next time..

jalan jalan lagi..tadek yang menarek..sekali last gerai sebelum aku berpatah balik ke gerai intan..bleh plak die nie bukak booth kat situ..puan ini merangkaprakan sekolah rendah..rakan setaman..adeh..siap aku kene tolong tunggu gerai kejap sebab ade customer die tunggu kat bawah...pastu haruslah aku kene membeli kan...

di sebabkan aku tadek duit time tue..memang aku order jerlah...memule aku nak satu bag tue...collection die mesti ade name yang kene mengene ngan die...die ade kakak name dilla jugak..

aku: weh..aku nak beg kak long nie
Yana: Dilla Day Bag nie?
aku: ha'ah
Yana: aku dah tak buat la weh beg nie..susah...orang name dilla nie memang susah..
aku: bongok tau kau nieeeeeee*sentap...

die memang cani...actually kengkawan aku yang drpd skolah rendah memang mulut cam haram..wawawawaw....sudah aku order beg ape ntah...die ade jual kat situ..tp aku suh custom made untuk aku..size nak besar sket..wawaw..ye aku memang banyak songeh..

setelah mengorder..aku kembali ke gerai intan..sempat order satu baju sbb stok dh abih..bayar dh tentu lah bile kitorang dapat gaji..dan dah tentu die tau bile aku masuk gajikannnnn...wawawawaw

setelah itu..kami ade agenda di Subang...pergi menjemput seoang kawan di subang..cadangnye nak makan lagi..tp tak bukak lagi..terpakseler membuat aktiviti menghabeskan masa...iaitu..


::Pool::


::Otai Pool::

::Orang yang skill sayuran::

::Kasut orang yang letih menuggu::

aku ade lah try beberape kali..skali aku termenangkan first game ct..wawawaw..yang lain aku just sebok2 turn encik...wawawaw..dan die juge mengatekan tangan aku senget...drpd aku umur 18 tahun aku main menatang nie..sume kate tangna aku senget..sebab tue tak penahnye menang..eh..penah ler..tp bleh dikire ngan jari lah..

::aku dah tatau nk wat per::

bile dh pukul enam petang jerk aku ah tergedik gediknak makan...kitorang makan ape..?

sebenarnye..aku tergoda dengan post awek nie...impi mimpi aku nak makan tau..huhuh..korang tengok gambo jerlah ye..wawawaw

::Lala masak pedas::

::Butter Prawn::

::Fries::

::apentah si CT nie makan..aku lupe::

::CArrot Susu::Orange Juice::Carrot Susu::

::Baby Shark Masak Ape ntah::

::Ikan Bakar::

::inilah sekumpulan lauknye::

::Hasil sesudah selesai::

dan pemenang makannye adalahhhhhhhhhhhhhhh..AKU!!! ye memang aku yg teringin dan aku juga yang bedal..wakakakka...

mlm itu pulang dengan kenyang dan senyum yang paling lebar...wawawawaw

2 comments:

leeds said...

dah ada dah sales blog efa, link ada kt blog aku heheehe

5 pasang dah aku rembat kat dia :D

nice meeting you there, lama ko tk dtg lepak umah aku.

Dark @ng3L said...

leed..
tue ler pasal...
lame dh aku tak gie bangi tue..
pas blk keje konfirm pancet trus tido..

wawawawaw

rindu mau berlepakan di umah ko