Monday, April 6, 2009

::Madam Kwan::Delicious::


minggu lepas...kitorang kene pas kan kad kawen kepade seorang rakan yang bekerja di KL Sentral..die kalo jumpe agenda nye adalah makan..huhuhuuh...aku nie maneleh menolak pasal makan kan..dahler diracunnye aku makan Madam Kwan petang tue..

jadinye isnin lepas..aku gie keje nek lrt..dahler pagi tue aku dah sampai ofc aku patah balik umah sebab aku lupe bawak swipe kad..cis...buat letih aku jerk..seb bek ade orang baik ati tunggu aku kat dpn umah dan menghantar aku kembali ke stesen lrt...takkan aku nak suruh die anto aku ke opis kot...giler ker ape.....utara selatan siuuuttt...

lepas keje aku gegas gegas ke cyberjaya sebabnye pakcikku menunggu di sana..wawawaw..lepas tue kami menjemput pule Encik CT di KL Sentral...lepas tue apa lageyyyyyyy..Madam Kwan bebeh...

makanan di Madam Kwan aku tak amek..aku n encik makan bende yang same..iaitu Mushroom Chicken Rice..dan CT makan fish & chips...lepas makan jln2 kat Bangsar Village dan aku gedik pule mau dessert..wakakakkaka...yesza aku memang seorang yang kuat makannnn...

dan inilah yang kami order...

::Melting Pot::
*yang nie sumpah sedap..creamy but not too sweet

::Brownies::
*sedapla jugak..dishare oleh encik dan CT

::Berrylicious Chocolate Pavlova::
*my fav

brownies tue sedaplah..but i'm really in love with my pavlova..so aku tak heran pown ngan brownies tue...but da melting pot...will order them on my next visit....korang try la wehhhhhhh...sedappppp....

1 comments:

Radin Hairi said...

koma makan coklat malam tu :P