Tuesday, April 7, 2009

::Rakan Aku::

seorang rakan..not very close in MMU..tapi dlm satu geng ler...br dapat tau semalam dia berade di London meneruskan MAster di sane..setahun jerk..

aku rase bangge giler sbb die nie dulu dikategorikan pemalas nak mampos...pompuan jerk kejenye...assignment account pown aku watkan..tp die gigih...pemalas tp gigih..cane tue..?wawawaw

sampai London dh blaja...wawawaw..

weh..sape nk bawak i deting deting gie lunch..wakakakka..tadek maknenye..*mampos kene terajang ngan Encik..

tadeklah..die nie hanye kawan...salah satu kawan emsem aku..tp die 1 year jerk kat sane...

aku doakan dia berjaya dalam idup..

blaja kat London..tp bile sembang ngan aku...siap ayat bahasa baku kluar...rase nak sepak jerk budak nie..wakakakka...ade ker gune ayat "mereka pon blaja kat sini"...WTF???MEREKA????? *pitam

dh dh...nk sembang ngan mak aku...die br beli magazine Ratu SEhari....jadi aku kene ngadap die sampai die khatam majalah itu..arrggghhh

2 comments:

Mrs. Alexis said...

Awak, saya membaca blog awak pada hari ini kerana agak bosan berada di office.. adalah lebih baik sekiranya di masa akan datang awak sertakan gambar dalam setiap penulisan

ahakkkkkssss.. cukup skima tak??

Dark @ng3L said...

cik n..
u never fail to make me smile..
even tho saye yang sungguh kepenantan ini...