Wednesday, April 8, 2009

::02042009::

minggu lepas ari jadi mak aku...seperti biase..akulah yang tukang beli kad untuk pak ajis tue...pak ajis tue tetiap tahun pown last menet baru nak ingat suh aku beli..wawawaw..

memule aku pening kepale jugak ape nak beli untuk mak aku nie...sudahnye aku beli periuk jerk..leh masak sesedap lagi untuk aku..wakakakka..dasar anak kurang rajin..

dan seperti biase jugak...kitorang passing adiah kat mak aku tepat jam 12 tengah malam..bapak aku juge seperti biase bagi kad jerk dulu...adiah untuk mak aku nenanti die bawak mak aku pilih sendiri...malas nak pikir ler tue..wakakakkaak....

esoknye...mak aku dapat 2 bouquet bunge ros...wawawaw..satu drpd bapak aku..n satu drpd kawan mak aku depan umah nie ha...korang nengok gambo jerk yang ade 3 peking nie yerk..aku malas hapdet pepanjang..letih br pulang daripada sepital ye...itu esok lah aku citer erk...

::Daripada Encik Husband::

::Daripada Auntie Depan Umah::

::Periuk yang aku bagi::

yang gambo kat atas tue..kek dan bunge tipu tue cucu auntie depan umah tue bagi...dan aku juga yang rasmikan kek itu...dan diikuti oleh tuan punye birthday dan encik husbandnye...sodap la jugak keknye..wawawawaw...chumel jerk kek tue...besar muke aku jerk..lalalallla

0 comments: