Wednesday, April 1, 2009

::Sunburst 2009::

ye aku tau entri nie dh berkurun lamenye..tapi disebabkan broadband aku nie buat pasal dicampur pule aku yang pemalas nie...memang ler akan terperam di dalam my pictures jerk gegambo tue...tp..aku rase terlalu lame sangat peram sampai dah naik basi...aku post kan jugelah ye...

aku dijemput jam 1 petang...sempat pule membasuh cik zuki di area umah aku...lepas tue bergegas ke setiawangsa menjemput lagi sorang penonton Sunburst..

kami tiba di sane jam 3.30 petang..tp masuk nye hampir pukul empat..sebabnye kamera besar takleh bawak..jadinye pemilik kamera hebat terpakse berpatah balik ke kereta dan meletakkan kamera nya di sana..huhuhuuh....*seb bek aku bawak kamera...

bile masuk aku tak ingat band ape yang tgh men sebenarnye..tak salah aku band from Indonesia kot..bile dorang nie tgh perform..kitorang dok berteduh...

::Orang yang ada ketika itu::

::korang rase panas ke tak::

::Panas siut...::

::sumpah aku tak hengat name band nie::

so sementare band nie tengah main kat SUN stage...aku berjalan seorang diri terkedek-kedek ke stage lain untuk menonton Hujan..yang bodigad lagi 2 tue tak minat Hujan..so aku lepak ler sengsorang kat situ...

dan trus aku rase cam aku dikelilingi bebudak..huuhuhuh...adakah aku yang seperti kekanak riang..sebelum Hujan perform..sempat la juge mendengar Juwito Suwito...sedap siut sore die..pergghh...seksi gaksla sore die...

bile Hujan start perform..aku tidak lah terkinja kinja dan terlompat-lompat..sebabnye..aku hanye tau lagu yang kuar radio jerk..takkan aku nak pepoyo melompat bagai nak rak ngan bebudak kat situ yang sememangnye hapal sume lagu Hujan kannnnnnnnnnnn.....

best gaks la dorang nie..dan aku tau lah knape kenape dulu ALong sungguh teruja melihat Noh..chumel la die...tp aku tidak teruja..wawawaw...

selepas itu aku carik bodigad aku kat area stage SUN..dah tadek..upenye dorang jln jln...hasilnya jalan-jalan mereka adalah ini...

::kat belah mane ntah aku pown tatau::

Merah: waahh..ade hati nak lawan aku ye
Biru: yelah..ko dh ringan 1kg..haruslah aku leh kalahkan ko

Merah: aku ringan 1 KG tapi fit hookeeyyy..ape gune blaja silat dulu
Biru: Silat ngan mentang nie lain la ngok
*dialog hanye rekaan

bile aku dah jumpe dorang..jalan jalan tengok gerai makanan...mate aku dh bntang tengok makanan..tp disebabkan panas..mood makan trus ilek..tp....ade orang lapa ngidam kehepci...siapekah..?

::Tuan Punye Kehepci berbadan besar tapi tangan dan kaki yang kecik::

semase aku temankan salah sorang bodigad makan..yang sorang lagi dah ade kat area Stage SUN sebab die peminat band seterusnya....band apekah??

::haaaaaaa....band apekah ituuu::

::ok..sore die memang best..terkesima aku ngan sore Lan nie::

lepas tue lepak lepak lagi kat tepi tue sampai lah turn Gerhana Ska Cinta...tapi aku aneh..knape yanng pompuan tue tadek aaa???

::Pade aku die cool walau pown aku rase orang dan gitar same besar::

::tak hemsem tapi aku suke tengok die perform::

::yang nie aku tatau tapi pakcik sebelah aku naik shiekh nyanyi lagu yang sedang diperform::

lepas Gerhana kitorang balik ke kereta untuk berehat dan menyalin pakaian..aku tuka seluar n baju...yang lain-lain tuka baju jerk..dorang tuka baju luar kete..aku tuka baju dalam kete semorang tak sedar...aku majik...

bile nk masuk balik kekanak 2 ekor melaksanakan satu misi..misi membawa masuk kamera besar.....BERJAYA..sebab tue lah gambar belah malam tadek sebab tugas diserahkan kepada kamera yang lebih mahal dan ebat...

masuk masuk jerk Estranged..aku aneh dengan lagu yang dipersembahkan...best sungguh rupenye lagu lagu mereka selain yg femes kat radio tue...best siut..nyesal tak masuk balik lebih awl...

lepas Estranged..kitorang layan Nidji..time nie aku yang terover eksaited walaupun tadeklah minat sangat..tapi showmanship dorang best...bile dorang nyanyi lagu Hapus Aku trus aku terbayang Boboy..wakakakakka...

lagu Biarlah? wakakakkakakaa....

lepas Nidji dorang nak tengok Butterfingers..aku dok diam diam di satu tempat..tp dorang kembali sebab frust Butterfingers tak nyanyi lagu lame...dorang ala2 promosi album baru..boleh gitu....?

lepas tue acara makan burger dan jalan jalan sambil nunggu act of da nite iaitu KORN...aku layan ker..?

memang tak la kannnn..aku dok jauh sket..men gem hp seorang2 sambil tunggu kekanak head banging dan menghabeskan sore..dah ler lame..actually tak kesah pown...tp disebabkan aku nak terkencing ya hamat dan aku tamau gie toilet bergerak tue..huhuhuh...

hari tamat dengan penuh kepenatan dan tidak boleh bangun keesokan harinye...wawawaw

2 comments:

shidot said...

beb, kalo dgr lagu butter aku msti ingt zashua...dia yg pkenalkan lagi tu kat aku...weeeee

ko ingt x zashua??

btw, nidji=boboy??did i missed sumting?

Dark @ng3L said...

dot..
zashua laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
haruslah aku ingat zashua yang tinggi tinggi ade ex gf yang pendek pendek tue kannnnnnnnn...

boby dulu salu letak status hapus aku kat gtalk die....

tatau ler ade kesah ker tak..wawawaw