Monday, March 30, 2009

::Wedding Di Kota Tinggi::

ha..entri tertangguh suda marii....seperti yang sedia maklum..15 March 2009 ari tue..aku pegi ke Kota Tinggi johor..aku pergi bersame pakcik dan rakan dan tonangnya...bertolak pepagi buta okk...seb bek aku sempat subuh di umah...

perjalanan terhenti-henti sebab dorang nk carik tempat mayang subuh...memule benti kat hentian Sg besi..tp terlepas..pastu benti kat area UPM kot..tapi nan ado tempat semayang..tempat melepas adelah.wawawaw..

sudahnye benti kat Nilai..walaupun drpd umah aku kol 6.30 pagi..tp dorang semayang subuh kat hentian nilai...haaaaaaaaa..sape driver..? kawan encik..wawawaw..seronok jugaklah jadik mem dok blakang..wawawaw...dan siap kene tuka tempat sebab ade pakcik mane ntah nak amik gambo...ntah cantik ntah tak tidak gambo die amik..korang rase...?

::Cantik ke??::

lepas tue bile dh berjalan jauh..haruslah lapa kan...bile lapa..kite kene benti makan..memule nk benti makan kat Ayer Keroh..tp terlepas..ye..driver bawak cam setan...tue yang terlepas tue..sudahnye makan di Pagoh sajork...wawawaw...


::Model Parking Hentian Pagoh::

dah kenyang haruslah kami meneruskan perjalanan...tp tadek maknenye terus ke umah owang kawen..sebab rakan2 die yang lain ade kat Air Terjun Kota Tinggi tue..dorang tido drpd mlm sebelumnye..


::Misi mencari Air Terjun berdasarkan GPS e71::

::ade plak dorang nie beramai-ramai di tepi jalan::

bile sampai kat air terjun..dorang sume baru abes mandi dan tengah nak bersiap untuk ke kenduri...aku..??

::Kene amik baju dalam kete sebab ade orang pakai baju lain drpd KL::

bile memasing dh siap...haruslah sesi bertangkap gambaran..tapi aku letak sekeping jerlah...sb internet aku nie ke laut sket sejak semalam..lembap nk mampos...nk upload gambo pown aku amik mase 2 hari tau..wawawaw...

::Miza::Sab::Sape Ntah::

lepas dh puas sume tangkap gambo...kitorang pown menuju lah umah kenduri kawen itu..

::Konvoi 3 Kereta::

tp sempat singgah kat pekannye sebab ade yang tak beli kad nak letak kat adiah...ade nak beli sampul nk letak duitlah....dan kitorang..?? beli air...haus suitttttttttttt...

::Berenti membeli kad..sampul dan air::

bile sampai kad umah kenduri kawen...ujan rintik rintik...sampai jerk masuk dalam dulu..dorang sesembang ngan pengantin pompuan...lepas tue acara makannnnnnnnnnnnnnnnn......maaf gambo makanan tadek...yang ade hanyelah...


::2 kekanak spastik yang kepanasan::

pengantin sanding lambat bebenor..drpd dok luar masuk dalam..pastu keluar balik..pastu lepak kat dalam sampai lah pengantin laki sampai...memasing dh lemau dh nie..aku dh ngantuk bagai nk rak...

bile pengantin laki sampai bermulelah acara kutip duit tol..almaklumler..orang selatan...

*dot..nanti ko nk wat bape puluh tol??? ko wat 10 tol..5 tol muke aku jerk bleh..? waahh..pitam orang kelantan..wawawaw

::Pengantin::

lepas sanding...tangkap2 gambo..dan kami pown menuju pulang..sempat lah pit stop di beberape tempat untuk semayang dan makan...sampai umah pancet giler dan esoknye cam nk menangis nk gie keje sebab penat..wakakakakkkaka

4 comments:

Radin Hairi said...

ape kes la 2 orang tu hahaha

Dark @ng3L said...

tue menunjukkan orang tomei yg berperangai aneh tetap nampak tomeiiiiiiii

wawawawawaw

shidot said...

aku suke cadangan toll tu..tp aku pesan awal2 kat org jaga toll klo muka jgn bagik duit...wawawawaw

Dark @ng3L said...

dot..kalo cam tue..aku mintak ngan pengatin pompuan jerlah..

wawawaw...