Monday, March 30, 2009

Wedding Sana Sini

sabtu lepas aku bz seharian..

pagi ke mid valley..beli adiah orang kawen..
lunch time..ke kenduri kawen di sungai besi..
lepas kenduri..ke Mont Kiara...bazaar jualan rakan seopis..
lepas Mont Kiara ke subang untuk mentekedarah sampai jam 8.30 mlm..

Ahad pule..
sepanjang pagi aku saket perut..mungkin terlebih makan hari sebelumnye..
tengahari kenduri kawen lagi..
petang ke JJ beli barang dapur..
petang sampai malam aku berehat..senggugut..

sampai HARI NIE okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....tekanan jiwa aku..

dot..leh tak senggugut ala-time skolah datang menular balik..adakah aku feeling remaja..

mane aku nak carik sick room kat opis nie..dulu sick room sebelah bilik guru...takkan aku nk dok sebelah bilik bos kot..wawawaw

4 comments:

shidot said...

ddk sebelah bilik bos xbest ar..kena ddk dlm bilik br ilang senggugut tue..nnt aku dtg rescue ko sambil urut2..heheheh

Dark @ng3L said...

ko nie kan dot..
kengkadang cadangan ko nie menakutkan aku..

aku taulah ko tetiap petang kene masuk bilik bos ko kan..

wawawaw

arkhaios said...

masuk bilik boss urut-urut..ngehhhhhh

shidot said...

sape nk try akunyer urutan....heheheh