Wednesday, March 11, 2009

::LRT Lagi::

ri nie aku naik lrt lagi..knape..? esoklah aku citer...aku tatau la ape penyakit aku..naik lrt teringat shidot..naik lrt teringat shidot..especially kat Masjid Jamek..bangang sungguh tau..

dot..tadi kan..aku prasan kan..kat lrt jamek kan..banyak orang menjual macam2...bleh aku imagine kalo time skolah dah ramai orang menjual begini..mesti kite kuat makan nak mampos kan..beli kuih la..air la...

dulu time skolah ape ade..tadek pape..time balik jerk terkedek kedek beli paddle pop rainbow..oh indah..

ish..pakcik..aku nak eskrem renbow ari nie...bukan mat kool ye..aku tampa sesekor kangggggggggggggggggggggggg.....

2 comments:

Anonymous said...

diella + shidot = lrt + paddle pop rainbow...boleh x equation camni??

Dark @ng3L said...

boleh boleh...
tp aku ade equation lagi best

shidot = pintu osh kosh starhill

equation nie..ko sorang jerk leh pakai weh..opppsss marah tak?