Tuesday, March 10, 2009

::Transformasi::


ape..? korang ingat AF jerk leh transformasi..aku pown boleh la...reason..? adelah reason aku..nak tau...

ari tue..member aku yang nak kawen bulan 5 nie citer...die cakap..ish..korang bace jerk lah dialog kat bawah nie erk..

Hye: dulu mak die tak suke aku..die cakap aku sosial
Aku: Apsal..ko gie umah mak die pakai skirt ke
Hye: Taklah..sebab rambut aku kaler..menantu die sume pakai tudung..

itulah kisahnye..ape kene-mengena ngan aku..? kesimpulannye gini...

kengkadang orang-orang tua nie..die tak kesah ko jenis pompuan mulut cibai ke..ati busuk ke...janji pakai tudung..dan menutup aurat...

macam aku plak..selagi aku masih banyak kekurangan sane sini..seperti cakap lepas dan masih nak memegang tangan encik..lom masenye lagi...walaupun tidaklah aku nie disuruh memakai tudung oleh sesape..tapi aku juga mempunyai kesedaran sivik..

bak kate kakak sedare aku.."jangan pakai tudung jika hanye pegi keje atau pegi skolah..pastu kejap pakai kejap tak pakai..atau ko pakai tudung tapi memeluk boifren..baik tak payah.."sakit mate katenye..

jalan penyelesaian tengah-tengah..aku potong terus yang kaler kaler dan yang karat karat sume sudah abih...skang nie hanye tinggal rambut kaler original...

4 comments:

Anonymous said...

chop2..transformasi ko ialah rambut ker?? adush..nape ko zoom kt tmpt laen ek..konpius jap...wakakkaka

Dark @ng3L said...

woi..ko tgk tetek aku ye???
bengong

RhyZe said...

wakakaka... tul tu... fokus more kat tpt laen dari rambut.. hehehe.. jgn mara diella...

Dark @ng3L said...

along..
awawawaw..tadek maknenye marahhh