Wednesday, March 11, 2009

::Akademi Fantasia 7::

ini adalah kali pertama aku menulis tentang Akedemi Fantasia..I mean daripada minggu pertama..dulu aku blog bile ade yang tak kene jerk..skang saje gedik nak wat entri pengenalan..wawaw...takkan nak citer pasal kehidupan aku jer kan...

aku lom ade komen komen negatif lagi..so aku rase entri nie korang tengok jrelah gambar ngan pendapat aku bile aku tengok Tirai AF and sesi audition bile mak aku dah pegang remote..wawawaw..

kite mulekan dengan pelajar lelaki...

::Yazid::
die nie muke memang pecah weh..stok pekerja kontrak punye muke...tapi suare pade aku bleh tahan aaa...sedap la gaks..tp ini pendapat aku sebelum konsertla ye..aku tengok mase tirai die nyanyi..waahhh leh tahan gaks ler sore die...

.::Sidi::
Asal Ipoh, Perak..waaaaaaaaaaaa...perlu ker Perak tue..perlu la jugak kan...die nie dah kawen..tapi lom ade anak..suare die pade aku biase jerk..tp muke die cam ex boify yang MIA di Klang itu lah..tapi versi kurang emsem..eh..bleh gitu...


::Qhaud::
name mamat nie unik siut..cam Arab pown ade...asal aku tak ingat..tapi yang aku ingat die nie Ahli Perniagaan..meniaga ape..aku tatau ler plak..dalam Tirai AF te yg cakap die Ahli Perniagaan..aku ulang jerk...pade aku sore die lom nampak spesel sbb 1st konsert nnt die dapat lagu M.Nasir..pade aku, susah aku nak appreciate lagu M.Nasir..kengkadang aku tak paham lagu die...tp ade gaks lagu die yang sedap...tp lagu yang mamat nie nyanyi 1st konsert nanti adalah lagu Pheonix Bangkit ....aku tak tau tajuk full...

.::Obri::
wahhhhhhh..ni ai suke jugak..aku dah prasan mamat nie since die audition ari tue..die orang johor..keje bank..minggu nie dapat lagu Jeritan Batinku..chumel la budak nie..oppss...

::Hafiz::
ha...die nie daripada SAbah/Sarawak..tak sure...tp rambut dah macam Aizat..nyanyi plak minggu nie lagu Aizat..Aku soka "Lagu Kita" tue...tak sedap...aku sompah ko dik..tp muke die ade time sangat keperempuanan la gitu..


::Aril::
haaaaaa............nie akak sokaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangatttttt....muke die mengingatkan aku kepade ex skandol di Borders...oppss..mampos kene ketuk ngan pakcik...die nie adik Izwan Pilus..alah...yg masuk RTM punye pertandingan nyanyi tue..yg nyanyi lagu same cam F4 tue..kembali senyum tajuk lagunye...tp adik die berjenis sket rupe..*angau

::Akim::
die nie mase die tunjuk time gie audition..semat abis..nyanyi lagu I'm Yours lagi...tp leh gaks nyanyi lagu jiwang karat seperti lagu AXL..wawawaw...aku suke lah sore mamat nie walaupun kengkadang uduh kengkadang tomei...

ha nie peserta perempuan plak...


::Zizi::
sore die sedap okkkkkk...kalo aku laki..aku ngorat dah die nie..rupe eksotik..sore serak serak basah...ish...aku takleh nak citer banyak sebab aku sungguh suke pompuan ini...


::Rubisa::
awek nie dapat lagu Matahariku..aku rase die leh bawak..dah kawen dah awek nie..Sabah/Sarawak gaks...
::Rini::
budak nie kembar..tp kembar die tak dapat walaupun gie audition sesame..aku rase aku lom dengar lagilah suare die..

::Isma::
nie sape..? ini adalah kakak tomok yang mempunyai anak 5 orang..wahhhhhhh...tadek banyak sangat cerita pasal die yang aku ingat...biase biase jerk...

::Claudia::
muke ade iras dayang nurfaizah..sore pown ade iras juge...aku rase sore die sedap gaks..minggu nie die dapat lagu Sempurna...
::Aishah::
awek yang kuat melatah..dapat lagu "dan Sebenarnya"...sore die sedap pade aku..tapi banyak main-main bile aku tengok dalam AF..ade gaks kang aku tak suke...wawaawawaw

::Adila::
wahh..name nak same jerk ngan aku..wakakak..asal johor..die penyanyi kot tak salah aku..tapi tadek album la gitu kot..tp aku tak penah dengar lagu die..die dapat lagu ape pown aku tak ingat..tp yg aku ingat dalam Diari AF hari Isnin..die langgar cermin kaca..sebab salah bajet pintu..wawawa


wahhhhhhhhhh..apsal tak finalis laki panjang aku taip..bile tang pompuan sket..wawawaw..dasar gatal kan...wakakkak..nak wat cane..

kesimpulannye..laki aku suke Aril (sebab chumel dan sore die lain)...akim (sebab sore die sedap)...yang pompuan aku suke Zizi (sebab die sungguh la makhluk Tuhan yang cantik dan sore seksi dan pade mate aku die seksi walaupun tak pakai seksi)..

0 comments: