Wednesday, March 25, 2009

Berangan lah aku sampai lebam

ini adalah sesi berangan sebelum masuknye gaji..actually deodarant n toner aku dah nak abeh..lepas tue sanggup tamau beli deodarant biase sebab kegedikan maksima nk pakai Kiehl's gak..jadinye nnt dapat gaji aku mau beli iniiiiiii...................



wawawawaw...gedikkan..padehal deodarant jerk...tp ye..ade ketikenye sy sangat godik melampau..lepas tu pulak toner aku plak wat pasal nak abih..arrgghh...nie sume nak menjahanamkan duit aku nie..
toner memang aku takleh ler nak cube try test sebarang sebarang..kang jahanam plak muke aku nie..kene plak badan aku tengah panas nie..jadinye gatal2 badan bakal menular nie..tensi sungguh aku..



aku berangan toner nie sebenarnye...tapi aku risau gaks..mane tau tak kene ker ngan kulit muke aku nie kan...tp aku rase kemungkinan besar nye aku akan beli yang ini..




sbb yang ini katenye dermatologist tested..aku gune die nye facial wash..alhamdullilah tadek pape masalah..jadinye..kalo nnt aku belek belek dorangnye toner yg lain tak dapat memenuhi keperluan kolit aku yg over acting nie..akan ku beli jua toner dermatologist tested ini..wawawaw....

*entri adalah entri yg ditaip ketika malas dan tiada bahan..wawawa

0 comments: