Tuesday, March 24, 2009

Entri tertangguh

banyaknye entri tertangguh..dengan trip ke kota Tinggi..dengan sunburst nye..wawawa...dasar pemalas kan..

aku pown tadek bende nak hapdet kaedahnye..al-maklumler..gaji lom masuk agi..terpakse ler dok umah...kalo GAZa genjatan senjata..aku genjatan dating..

dapat jerk gaji nie macam byk jerk nk pakai..:

1. wedding 28/03/2009
2. wedding 04/04/2009
3. wedding 05/04/2009
4. adiah baby Puan Atun bakal lahir bulan April
5. kat opis nie ade 2 orang bakal bersalin yang akan tong tong kasik adiah
6. adiah birthday mak aku

itu lom termasuk bayaran bulanan untuk personal aku lagi...arrggghhh..tekanan aku..cane nie..ish ish takpe takpe..usaha tangga kejayaan..usaha ape..?? usaha ikat perut ler..ape ke lagi kan..wawawaw...

untuk memenuhi kehendak dan keperluan di atas..adalah wajib untuk tidak makan dengan berleluasa..*padehal skang tgh lapa macam nk mati sebab sudah mau piyet..apsal aku piyet aku kuat mkn..eh..sume kuat lah...kuat makan..kuat marah..kuat nangis..kuat majuk..tp yg paling wajib adalah............KUAT TIDO..ker memang tak piyet pown kuat tido..menyangket kot kuat tido nie drpd orang lain..wawawaw

dh dh...aku takmo citer makanan..walaupun hakikatnye aku terkenangkan Magnum Almond ade dlm peti ais umah aku tue...pak ajis beli 3..tinggal satu jerk..esok suh die beli lagi..wakakakak..mampos kene bebel makan eskem..lalalalla....

0 comments: