Thursday, January 29, 2009

::Spek Baru::

pada 01/01/2009 terselamatlah aku daripada hazab dek ketiadaan cepek mate itam..wakakakka....setelah berpusing bagai nak giler di Pavilion pada 31/012/2008 dengan adik sedare aku..

habis ku tawaf Roxy..Elle..Espirit...sudahnye..aku beli Animal..

Sebab aku beli aku brand itu..sebab die 50% off..wakakakka...Roxy pown ade menarik..tapi die tak bagi discount...die bagi voucher jerk..ewahh...pandai ko ye..malas aku..wakakakkka..

ini lah rupenye..





pedulik ape aku kalo korang kate tak tantek..bukan korang nak ngadap muke aku ari2 pown kan..wakakakkaka...janji cepek mate itu nampak emsem di muke aku..wawawawaw..

4 comments:

Radin Hairi said...

pergh...post ni brapa lama tangguh? wawawa

Dark @ng3L said...

ko rilek jerk...byk agi post nie...

Radin Hairi said...

dah tunjuk eti spek ni? wawawa

Dark @ng3L said...

lom aa..nantilah..malas nk upload kat fesbuk..