Thursday, January 29, 2009

::Entri Lapok - OU::

ini adalah entri yang sangat lapok..ini adalah tahun lepas la kot tak salah aku...kitorang berjalan-jalan di OU..
sedang elok berjalan-jalan terserempak pule dengan bekas bos aku iaitu encik digi..eh salah...Encik Kamal..wakakakakka..knape digelar encik digi..korang pikirlah sendiri ye..wakkakaka...
sekali aku nengok kat concourse level tue leh aku posing posing tangkap gambo..wawawaw..so korang nengok gambo jerlah ye...


::Gelap Sket::




::apakah aku feeling nyanyi nasyid begini::


::pokok nie tomei...::

standard la bile dh jalan jalan kan..pasti poyot pown lapo...makanler dekat kedai waffle yang kat atas skali kat new wing tue...menyesal pegi situ ok sebab lame giler menunggu...


::Strawberry Smoothies & Sprite::

::Choc Chip Pancake::
partner makan punye makanan tak sempat amik gambo..sebab hampir setengah jam baru nak sampai makanan beliau..encik menghorder carbonara spaghetti kot..tak ingat dah...dan aku rase lame sebab time kitorang masuk kedai tue..punyelah hazab ramai..so kitorang bajet memang pinggan dan abih..wawawaw....
selesai makan kitorang pown balik..tujuan ke OU dan berape lame ke OU aku tak ingat..kate entri lapok kannn...

0 comments: