Friday, January 30, 2009

::dung Dung Cheng::

al-kesahnye...pada 17/01/2009..encik tue sepatutnye ade urusan seri paduka baginda..tapi disebabkan server down...kami trus ler Cineleisure..*cis..melepas peluang aku tido dlm kete..













sesampai kat Cineleisure tue ade poster plak wat pengumuman ade Dung Dung Cheng..matilah akuuuuuuu..buat sesape yang tatau...aku nie tak suke dan takot sangat sangat ngan Dung Dung Cheng nie...













encik dah sebk sebok nak tengok menatang nie..aku memang tak hingin ler kan...awawawaw...






tgh jalan jalan tue tetibe bleh plak kat curve die wat menatang dung dung cheng nie jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....haruslah encik tue kepung aku suh tengok kan..seb bek kitorang kat tingkat atas...







::dorang tengah get ready::


::"Suar dung dung cheng leh wat suar shuffle" kate encik::



::Ewah...goyang goyang montot plak ko yeee::

::Ready...Get Set..go::




::Melawat-lawat Kawasan::


::"Ko lah naik dulu..pahal plak aku.."2 naga berbincang sesame sendiri::

::"Waaahh....ramainye orang..ko gayat ke yang takmo naik nieee??"naga merah berkate pade naga pepel::


::Korang nak limau ye....time nie die tengah baling baling limau"::

::teng tereng....bukak dah tulisan cine....::
dan berakhirlah sudah dung dung cheng itu..

kalo korang nak tau..aku yg dok tgk drpd atas tue..baekkknye tahan nangih..aku tak suke n takot la menatng tue...................tue aku ikotkan jerk pakcik tue...tataulah nape prasaan nak nangih tue datang...

dem yuh dung dung cheng...








4 comments:

Anonymous said...

diella. ni tarian singa la.

hehe. tarian naga yang lagi satu tu.

tp best apa? thn ni sy tak dpt tgk 2-2 pon :(

huhu

Dark @ng3L said...

hid...
oo...ade singe n nage erk....?
hentahla gitu..

yg saye tau..saye takut sume lahhhhhhh...huhuhuuh...

best..? tak suke..saye takut segale menantang jadian nie

Radin Hairi said...

tu la...best...

ko sorang je cuak hehehe :P

Dark @ng3L said...

takotlaaaaaaaaaaaaaaaaa