Friday, January 30, 2009

::Entri Lapok:Carl's Jr.::







dlm 2-3 minggu lepas ketika aku sedang hebat demam...adelah 2 makhluk gergasi nak makan Carl's Junior..memule aku memang malas mau keluar..sebab demam..tapi memandangkan agenda adalah makan *walaupun tak larat makan nie...wawaw...ku ikutkan jua..

bile sampai jerk..aku trus order ini...



::Beef Chili Cheese Fries::

sedap ok...tp itupun share sebab aku tengah mood tak lalu makan..so cam nie pown kire kenyang ler kan..wawawaw.... dan ini pule makanan mereka-mereka yang lain..tatau ape dorang makan..aku dok cantik cantik kat kusi jerk sementare dorang order makan..wawaw...

::Jangan tertipu ingat Encik tak makan ye..Makanan die lom sampai agi time nie..::


::itu rakan makan lagi seorang..bagus kamera aku nie..leh nampak susuk tubuh lebih kurus daripada yang sebenar..::

nak dibawah adalah gambo nightmare..sile jangan tenung lame lame..kang demam menyangket aku tak tanggung ye..


::GF sapa la demam teruk nieee....::

2 comments:

Radin Hairi said...

alololo...cedihnye die

Dark @ng3L said...

ha.........jadinye..kenelah bawak jalan2 lagiiiiiii