Friday, January 30, 2009

::Jalan-Jalan KLCC::

ini pown jua adalah entri berkurun lamanya..tengok dlm henpong ade plak gegambo nie..so wat jerlah entri ye tak..kang bosan plak blog aku nie tadek entri kannn...
*kepade puan belekih aziz..aku tau kamu rindu kat aku..nengokler muke aku nie pueh2 ye...insya allah minggu depan aku datang..ok..??

nie yang aku ingat kitorang tengah jalan jalan..kami memang mempunyai perangai jalan jalan dan bersembang..ker aku yang kuat bercakap..time aku tak berckp bile majuk ngan tido...time marah lagilah aku banyak bercakap..pantang aku orang potong cakap aku..oppsss...melalut sudahhhh...nie mesti ade orang tamau anta aku balik lagi dan ajak berjalan-jalan di taman...kenan hindustan agaknye pakcik tue suke jalan2 kat taman nie..oppsss...




wow...kurusnye aiiiiiiii..wawawaw...sebenarnye nak tangkap gambo ngan air pancut tue...tp bile aku nak tangkap jerk..die cam ala2 jerk gitu...tak suke okk...


nie gambo dekat sket...mak aku kate aku pakai baju nie macam dari bollywood...kuang sopan tau mak aku nie..kakak depan umah yang bagi adiah birthday kat aku..wawaw..aku suke baju nie..simple jerk aku rase..pakcik aku lagilah suke aku pakai baju nie....nak tau nape...korang tanyelah die....

inilah KLCC ye kawan2...ekceli time tengah tangkap gambo nie..kitorang tengah ngumpat kekanak yg tengah melepak kat taman tue..mane tak mintak kene ngumpat..ade ker kat tetengah malaysia yang panas nie dorang pakai sweater bulu bulu kat leher...dorang hengat Paris hilton ape..muke cam phua chu kang adelah aku nengok..wakakakka



ha..bile aku tak dok depan kamera..elok jerk air pancut nie kuar tau...tak cuke air pancut nieeeeeeeeeeeeee....jahat neh...


*lepas nie tadek dh entri lagging ye..lepas nie sume entri haptudet ye wahai rakan-rakan..wakkakakakaka

0 comments: