Friday, January 30, 2009

::Entri Lapok - Curve::

maaf..aku ingat entri lapuk sudah selesai..upenye ade lagi..wakakkakaka..lepas tengok dung dung cheng ari tue..haruslah perut lapa kan...tp tatau nak makan ape..tipu jerk..sebenarnye nak makan kat Waroeng Penyet tue...tp..penuh gilos..moncong lah aku...

jalan-jalan ternampak lah kedai name Rojak-Rojak..hmm...masuklah sbb aku memang suke kedai tak banyak orang..suasana sungguh enak skali..menu die ko jgn terkejut..adelah dalam pat jenis kot...tapi ade yang die tulih ulang ulang...

memandangkan encik yang nak diet..die hanye order ini..*maaf gambar diambil setelah lebih separuh masuk di dalam mulut...wawaw

::ape ntah namenye..tp puas hati sbb besar2 dan die ade sampai enam::

::Mee ala2 wantan::

sedapla..yang encik order green tea trus dapat seteko..elok untuk die yg nakkurus banyak minum air..wawawaw...

sedaplah..aku suke..food die simple simple untuk korang yang nak minum petang..makanan berat die pown ok gaks...tis is da kedai yang korang tak expect much..food biase..tp environment sangat tenang...tue yang aku suke sangat tue.....

pegilah try...

0 comments: