Tuesday, September 30, 2008

::Persiapan Raya::

letih aku...tengahari tadi ke opis mak aku menghantar kuih-kuihan...pastu ke bangsar bikin kening..dahler ade sesi naik angin ngan satu makcik tue..

ade ker patut orang sikit punye ramai die nak potong q..siap cakap boleh datang dulu..hello makcik bertudung umo dah lanjut..takyah ko nk alter kening dah...gie semayang banyak2 kat umah sudah...kalo rase nk alter kening jugak..sile beratur..kami yang umo memude nie bersepah lagi lom alter kening..ape...ingat kitorang takde kene masak ke...

lepas alter kening dan sesi sound indirectly kepade makcik bertudung tua itu....aku bergegas ke kedai dekat umah membeli lengkuas..rempah kari dan kelapa parut..

wawawaw...penat penat penat..aku penat membasuh baju..menyidai baju..mengangkat kain..kemas bilik...kacau rendang ayam..


::Mau Ka??::

tumbuk kerisik untuk dibuat rendang tok..itu yang paling mencabar skali...mau kuar muscle tangan aku nie tumbuk sampai kuar minyak...

::Rendang Tok In Proses::

nie aku lari naik atas sbb aku nk tukar seluar untuk ke Pavilion..sbb aku kempunan J.Co..wawawaw....ade brani gie pavilion muke gini..?

i'm off to pavilion....

0 comments: