Tuesday, September 30, 2008

::Pavilion::

aku soda sampai di rumahhh...dapat sudah j.co yang diinginkan...dan sempat juga menghabiskan membeli char kuew tiao...dem yuh pavilion..tujuh hengget okkk.....cilakak...tapi teringin punye pasal aku beli jua.....wawaw..dasar kuat makan...


aku beli donut hap dozen...empat aku punye..satu big boss punye..n satu lagi mem punye...tamak haloba punya anak...


keinginan di hati nk beli untuk orang di seberang highway...mane tau kot kot adiknye nak ker...tp disebabkan ko pown tido cam batang kayu jugak....kem salam lah ye...next time bebeh...

aku ade berita best...bapak aku beli air gas..yay yay!! joget joget goyang montot..wakakakka...mesti korang pikir..apeke jakunnye anak pak ajis nie dgn air gas...woi..susah ok umah nie nk beli air gas...salu open house atau ade wat makan2 jerk....

sebabnye..? aku saket..takleh minum air gas bebyk..kalo kat kg tue..mak aku takdelah pantau sgt..sbb orang ramai..mesti aku dapat pown sikit jerk...tapi kalo dah umah nie ade 3 berkaki 2 dan yg lagi satu berkaki empat...mmg byk lebih ler air gas tu kan......

pak ajis bek ati tadi..die belikan aku air mirinda merah.......wahhh..terbayang bayang aku buke pose ngan itu..

0 comments: