Tuesday, September 30, 2008

::Cozy Corner::

semalam kami sekali lagi berbuke bersame-same..tp kali ini..ahli makannye berbeza..memperkenalkan..

::Boboy & bAdd - Pasangan Pertama::

::Sham & Partner - Pasangan Kedua::

::Rishi & Partner::

aku n partner takyah gambo ler ye...lately banyak beno pulak gambo kitorang...chemuih kang..kami adalah pasangan yang paling lewat..bukan sebab jalan jem..jalan clear as clear water u know...kuar jam 5.30petang daripada cyberjaya dan sampai sekitar Great Eastern Mall jam 6.00 petang...tp aku menyinggah dulu di Hock Choon sebab nk beli barangan kek untuk di masak ari ini..

food was as expected sbb aku prefer cozy corner di Ampang Park lagi..my safe bet was Mushroom soup..toasted bread n banana split..wat can go wrong kan..except at first i wanted garlic bread but they dun haf garlic bread..apekename restoran ni tadek garlic bread weh..toasted pown toasted lah..walau pun toasted tak ikhlas sbb ade bahagian yang itam legam..perli aku apa....

Sham & partner makan beef steak..terbayang aku kalo di ampang park ianya akan bertukar menjadik sizzling beef steak...

rishi mengorder bombay steak...makanan kampung katenye...partner nye makan black mushroom chicken chop..

partner aku n bAdd mengorder chicken chop...sungguh sehati sejiwa mereka nie...boboy ya ampun aku tak hengat ler ko makan ape..wawawaw..

aku kenyang ler..mau tak kenyang dengan banana split...tp air yg diorder oleh badd sungguh sedap iaitu ice blended lemon lime..ye ker badd gitu..menusuk kalbu hookeeeyyyy...

sesudah makan tak puas..aku teringin mau spicy mcnugget...pegi ke mcd melati..sekali dh abihhhh....sedih..pegi mcd area B.A / Melawati pown dah takde..tinggal spicy frice shaker tue jerk...oklah..

aku makan itu n spicy mcdeluxe chicken...skali rupenye yg lagi 2 pown makan juge..dasar perut besar korang nieeeeeeeeeee......

pas makan...gelak sane sini...kutuk sane sini...pastu pulang ke rumah..wawawawaw

0 comments: