Tuesday, September 30, 2008

::Shogun Japanese Buffet::

*sambungan entri sebelum ini..

memule sampai di restoran...kami menangkap-nangkap gambo dahulu..memperkenalkan..ahli-ahli makan..

::Bajan::Tym::Si Kucing::

::Kanak-Kanak Bawah Umo::Encik::Angel::

bile nk tibe jerk waktu berbuke..bertaurlah kami mengambil makanan...antara makanan-makanan yang sempat diambil gambar sebelum disound oleh pekerja mengatekan dilarang mengambil gambar adalah...




::Makanan Aku::

::Makanan Encik::

::Makanan Kanak-Kanak Bawah Umo & Encik::

Sume makan bagai esok takleh makan dah...mmg sape yg kuat makan mmg harus ler pegi makan..daripada ke segale tok nenek makanan jepon sampailah ke arab..ke pasta.ke chinese food..sume ade...kire berbaloi lah RM55++...serta da fact dat kitorang makan sampai kol 9.30 malam hingga orang tue tamau refill air dah untuk kitorang..wawawawawaw

tp aku rase yang terpahat dalam hati kitorang adalah

• Soft Shell Crab with Cheese
• Oyster with Cheese..

heaven lah kirenye...juara makan diserahkan kepada kanak-kanak bawah umo..diam jerk die makan...daripada makanan ringan..ke makanan berat sampailah ke dessert..es krem mau 10 skup...wawawaw..

aku under kategori makan byk jugak ler....dan ditekankan kat sini..

aku ingat es krem tue eskrem paddle pop rainbow la......manelah aku prasan tue die tulis mat kool...wawawawaw....sedih tau.........


kesimpulannye kami pulang kekenyangan sampai tak larat nk heret badan dah sbb kekenyangan..wawawawawaw..bile kite nak makan2 agi..?

6 comments:

Anonymous said...

wahhh sedapnya... mau ke situ juga akhir tahun ini...

yummylicious penyedap lidah ni..

p/s: aku tengah dlm proses menggemukkan diri.. demn seme org kata aku dah kurus kering dan itam meghelit!

Dark @ng3L said...

teteh..
mari mari..
aku mmg dah dikelilingi orang orang sehat pown...

barjaughn said...

wei.... taula aku ngan aie chat2 belaka....kami ahli PJK... ko je yang nak slim....

Dark @ng3L said...

bajan..
aku jerk yg nk slim..?
haruslah nampak slim..
kang encik bf aku suke awek hot..

missaussie said...

cik diella,
di kesempatan ini, ingin saya tujukan sebuah lagu khas untuk cik diella di sana.. enjoy!!

mat kool mat kool kawanku
mari kita ikut mat kool
main main selalu
syoknya syoknya ada mat kool
mat.. kool!

wahahahahahahah

Dark @ng3L said...

cik tym.......
waaaaaaaaaaaaaa...
aku speechless..