Monday, September 29, 2008

::Levi's::Sunway Pyramid::


*mood malas nk hapdet sbb aku td aku br bgn selepas ketiduran di dalam kete..lagipun kekenyangan semalam maseh ada..

lepas mengambil orang di lrt sungai besi..menujulah kami ke sunway pyramid..wawawaw...destinasi pertama adalah levi's sbb kanak-kanak bawah umo ingin membeli seluar jeans..yg abgnye terpakse ler jadik consultant kitorang..

aku berkenan satu suar tue..tpppppppp...aku takpenah beli levi's n god knows when da last time i bought my jeans..adelah mase awal tahun 20-an kot...wawaw..tue pown cap ayam nye...paling mahal pown rm 50 hengget kot...aku kan jenis tamau mahal2 tp nk banyak2..kalo shopping sendiri lah..wakkakaka..

tp bile aku try...cam tergodaler plak kan...encik pown kate cantik sangat...huuhuhuh...tp..low waist..dok mmg kene sopan2 ler kan..kang mak aku memekak pule....aaahhh...dipikirkan dulu..jalan2 dulu...

menawaf ler kitorang sunway pyramid tue...tp mmg terbayang-bayangler suar jeans tue kan..sudahnye..aku bodek mak aku nk suar jeans..upah wat kuih raye..wakakkaka..skali dapat..yay!!!...gumbiranya hati..trus cucuk duit dan ke levi's kembali..sekali nengok bukan aku sorang jerk merembat jeans..rupenye ade orang lain juge...nk jugakkk suar baru same2 ngan aku..wawawawaw....

kesimpulannye..kami bertige bersuar levi's baru ler selepas ini..wakakakka...*psstt ade orang dh pakai suar jeans baru ke opis ari nie...semangat..

jalan2 sampai dah tak larat nk jalan lagi dh...dan aku mencadangkan kepade jejake 2 orang nie untuk pergi bermain game di wing lame...aku hanye tag along jerlah kan...aku nk main..?mampos aku tak reti...

semangat bermain game sampai nak dekat sejam jugaklah bermain sampai ahli2 makan yang lagi 3 orang pown dah sampai..dorang sampai pown dah nk dekat berbuka..jadinye jln2 kejap..ade gaksler sesi berehat sambil mengambil gambar sementare seorang ahli makan berurusan penting dengan talipon bimbitnya...

::Bersame kekaseh terang dan kekaseh gelap kekaseh terang::

::Merpati dua sejoli yang oh so sweetness::

4 comments:

barjaughn said...

wei nama aku xda ka??... penat aku tangkap gambar sambil bergayut.... hmppppphhhhhgggg.....

Dark @ng3L said...

bajan..
gambo ko posing tue..aie amik gambo perot jerlahhhhhhhhhhhhhh...

missaussie said...

gambar bajan terlalu kontroversi untuk disiarkan.. takut ada adegan toreh-toreh yang memang disengajakan pulak nanti.. wahahahahaha

Dark @ng3L said...

cik tym..
kalo ade adegan toreh toreh tue...
adalah disebabkan tak tahan nengok poyot bajan