Sunday, September 28, 2008

::Di KLIA::


semalam semase di klia aku ditemani hp encik...wawawa..aku menemankan dia berjumpa rakan-rakannya...bangun seawal jam 7.40pagi dikejutkan dengan ringtone Lucky...

Bersiap secepat yang boleh..sbb aku akan diambil oleh orang yang bersiap dengan kadar yang cepat..

Bersiap tantek-tantek dan on time dijemput encik...pastu nek erl ke klia..wawa..chomel jerk aku rase nek erl...wawawa..gigih nek erl sbb rasenye pambayaran tol akan menggila jika membawa kenderaan ke sane..

::dalam ERL::

melepak di klia sehingga jam 12 tengahari...semase di klia aku menjadi yang amat pendiam...oh saye sungguh pemalu jika beradapan dengan orang yg baru dikenali..wawawaw...pemalu la sangat kan...wakakakkaka..

selepas itu singgah di lrt sungai besi untuk mengambil seseorang yang later kemudiannye terkantoi sebenarnye membela antu raye...y..? tunggu da next post ya..

6 comments:

Anonymous said...

asal muka ko berseri-seri jer? musykil jap aku

Dark @ng3L said...

dot..
hentahler..
gambo nie aku edit letak yg itam tue jerk..

takde plak aku tambah cahaya keimanan kat situ..
wawawawaw

berkat bgn pagi kottttt

barjaughn said...

musykilaa... nape masa first time jumpa aku ko xdiam pon???? musykil2....

Dark @ng3L said...

bajan...
ye ker tak diam..
agaknye sbb aku hanye diam kalo jumpe orang2 assalamualikum jer kot..

kalo yg cam ko mmg i show my true colour terus..
wakakakakka

missaussie said...

cik diella,

aku tak cukup assalamualaikum ke?
ko takde malu2 pun?
ke ko dah terpikat dgn aku sebenarnya?
wahahahahaha.
mati aie bunuh aku kerana cuba menggoda ko.

Dark @ng3L said...

tym..
ko luaran saje assalamualikum...
dalaman kurang sket..

oh..mmg aku sudah terpikat ngan ko pown..
wawawawawaw