Wednesday, April 2, 2008

::Dan Keputusannya::

kadang-kadang aku terfikir..adakah I'm too harsh at work. Tapi dorang sedar tak yang sebenarnye aku nak kasi dorang pandai buat keje and if keje tempat lain...knowledge yang aku bagi tue sedikit sebanyak boleh digunakan oleh dorang.

tp aku macam pelik...clubbing sehingga awal pagi boleh plak..tapi aku suruh stayback kejap untuk aku turunkan ilmu..tak boleh...agaknye tis type of people belum bersedia untuk bekerja kot..takpun aku suh jerk dorang keje kat SII...baru korang tau betape pentingnye multi-tasking dan typing skill yang bagus..

sekarang kite pergi pulak dengan perangai sesetengah orang yang sungguh selfish sehingga tidak membenarkan orang lain untuk mempunyai life mereka sendiri..hello..dah korang taknak..apsal nk marah2 bile kitorang pergi bersuka ria..hmmm..certain people mmg letak otak kat lutut kot..name jerk gaji besar dan hot stuf...ooppss...hot stuf ker yayang..?

there's nuthing interesting rite now..just as usual pegi keje n gym jerk..nie aku still kat opis..tp opis hartamas ler..ngeheheh..tgh tunggu tender..tp aku rase..cam besok jugak balutnye...huhuhuhuuh....cedih..tp takpe..lagipun aku ade gym klas kol 9.20pm nie..

suddenly everything seems so rite in place. the feeling last nite..even tho for just a few minutes..it brings back memories...sweet memories..just let me embrace the feeling and let it go when i'm done..

dun worry people..i'm not letting myself to be hurt again..just the familiarity, the voice and the smile *even tho i can't see the smile*...makes me happy..n really make my day..I know he's smiling..but he's ego is bigger than this world...

4 comments:

Along said...

takpe,janji itulah kenangan yg terindah utk disimpan =)

disimpan dan dikenang.
bukan utk ditangisi lagi dah ;)

*hugs!*

Dark @ng3L said...

Along..
betul betul betul..
tak nangis dh...
senyum jerk kejap..

Diana Ishak said...

that kind of people keje sbb nak gaji hujung bulan, bukan keje sebab nak improve cara hidup masa depan.

Dasar femalas.
Muda-muda ni la nak burn urself kat keje pun, dah tua cama aku sok ngan nak jaga anak lagi, ngan laki yang asik kuar masuk spital lagik, mana nak dapat stay back segala.

Kan?
Heheh.

Dark @ng3L said...

cik epal..
kerlas komen ko kan..
ko ngaku tua lah skrang..
ngehehhe...

mmg ler ko kene jage anak n laki..
masuk syorga hoookeeeyyy...