Monday, March 31, 2008

::Gelagat Manusia::

kadang-kadang aku pening ngan gelagat manusia yang agak pushy dan suke memprovoke org..Aku jenis orgnye simple..kalo aku rase aku nk keluar..aku keluar..kalo aku rase aku takmo keluar...ko ajak aku lapanploh juta kali pown mmg aku takkan keluar ngan ko..

contoh org yang mmg akan irritate aku to da max..

aku dh ckp aku bz aku takleh kuar mlm nie...tp bile aku borak hp ngan ko...ade jerk time ko nk selitkan statement seperti

"yelah...takde org nk temankan saye mkn"
"Sepatutnye saye dh mkn...tp org tue takmo temankan saye mkn"
"Lapa la...tp..awk tak nk temankan saye mkn"

mmg telah membangkitkan rase benci kat ko lah kan...Aku jugak tak suke org question aku knape aku nie workaholic..satu soklan aku nk tanye...kalo aku nie pemalas keje..tak abiskan keje2 aku...kuar ngan ko sampai esoknye aku penat nk wat keje...ko boleh ker bagi aku duit untuk membeli barangan penjagaan diri dan sesi penjagaan diri bulanan aku..?

kalo tak boleh...jgn byk ckp..biar jerk aku nk jadi workaholic..

bile aku dh menyampah..ape jerk ko ckp leh membangkitkan kemarahan aku..aku tak suke lawak2 bodoh dan tak kelakar yg mendatangkan kemarahan aku..maybe aku kot yg kepale angin...atau pun aku tak sesuai dengan org yang pushy, mendesak ngan menyesakkan pale aku..

n for the record...i dun do skandals or flings anymore...

0 comments: