Monday, March 31, 2008

::Weken Oh Weken II::

Ari Ahad aku hengat aku kene dok umah..aku pown bgn jam 8.30 pagi breakpes ngan family..then tolong tolong ler mak aku n makcik aku settlekan bunge telur for abg sedare aku yg nk kawen bulan pat nie..tetibe..

Ang3L: Ma..tengahari mkn mane??
Mak Aku: Mak masak kari..y?
Ang3L: *ish la...cane aku nk ckp nie..smlm dh kuar..
Ma...Badd, Teh n Aie ade cam nk jumpe cam gathering SII dulu kat Mid Valley..La pegi erk..? *Matilah aku die bising..
Mak Aku: Hmm..Pegilah..
Ang3L: *tgn trus capai tipon mak aku..

Ang3L: Yayang..Ko pegi tak Mid Valley tue..?
Teteh: Ko nk pegi per..?
Ang3L: Aku boleh pegi..
Teteh: Ha..ok..lagipun IC aku kat ko..tp aku nk kemas bilek dulu..
Ang3L: Kaylah..Gie kemas..nnt nk gie mandi msg aku..aku mandi jugak..

*Gedikkan kami..muahahahaha

cik kak chekgu sampai jerk aku tak siap agi..seb bek aku siap express...on da way kitorang dh bebising lapa...ngomel2..sampai dan parking..aku anta kamera aku gie Sony Centre sbb gegaran yang hebat..hopefully siap sebelum Peterpan..ngehehhe...

B4 jumpe kanak2 gergasi kitorang siap mkn Tako Tao lagi..Jumpe rakan kat kaunter Estee Lauder..skali..alamak..dorang dh sampai...kitorang nie bergegas ke MPH..skali kitorang pown tak tau mane pintu besar n pintu kecik Mph..bile kitorang sampai dorang sampai lagi sbb tgh teruja tgk model atas stage..sungguh kurang sopan..

then sesi makan makan yg hebat walaupun aku hanye beli ice mango yg sgt lazat..mereka2 yg len makna cam esok takleh mkn dh...tp tgn aku laju jerk curik makanan mereka2 yang lain..muahahaaha...pas mkn tak tau nk wat ape..jln2 everywhere..sesi bahan sane sini..

korang jgn lupe...Aku dh maju la weh.....tak blur sgt dh..muahahahahah..

lepas sesi jln dan membahan...tetibe cam teruja plak nk tgk make over M.A.C tue..bile pegi dkt...the rest is history...Teteh di make over dan settle menghabiskan duit..dan aku juge terjebak dengan ini



siut..terbang lagi duit aku...abis shopping n make over..sambung sesi gelak lagi di Starbuck Garden..Yay dh masuk Garden..Wahh....jakun sket...muahahahah...Pastu sesudah penat..Kitorang pown pulang ke sangkar memasing..Puas hati siut weken nie..Dan makcik mesken blk..muahahaha..M.A.C punye pasal..

2 comments:

Along said...

ramai gak yg ade kat midveli last wiken.

mengapakah kite sume tidak terserempak?
mengapa?

Dark @ng3L said...

along..
kitorang gie ahad la long..korang gie sabtu kan..
ngehehehhe?