Monday, March 31, 2008

::Weken Oh Weken::

Weken yang hebat..bermula dengan takde aktiviti dan berakhir dengan penuh aktiviti. aslnye aku nk menjoin gadis2 ke M.A.C make over kat Mid Valley..Skali nk kuar umah pown jem..Tetibe Tergerak nk call Chekgu ku sayang..

Ang3L: Kat ner?
Chekgu: Dh nk sampai SK
Ang3L: Ha..? Giler cepat...Baru kol 1 nie..
Chekgu: Ngehehehehe...Tue ler pasal
Ang3L: Aku cam nk gie Mid Valley tue..Tp cam jem giler dh time nie..
Chekgu: Lagipun Badd cam nk ajak lunch esok hari kat Mid Valley..Takkan nk gie 2 kali Mid Valley tue..?
Ang3L: Esok aku tak sure leh join ker tak sbb makcik aku ade kat umah n aku dh kuar ari nie..Takpelah..aku amik ko kite gie Pavilion..
Chekgu: Haaaa.......................?????? Ok

sampai SK nearly 2...aku sampai chekgu maseh sexy dgn undergarments...tunggu die bersiap n abiskan nasik..aku dh kenyang dgn beskot coklat yg aku rase drpd tawun lepas beskot tue...takpe takpe...sedap lagi beskot tue..time kaseh kak wear...

Jln2 dan ronda2...sempat aku mencoba kasut kasut GUESS..wawawawa..teruja i hookeeeyyy..jln2 sambil menjadi sunggu indecisive sbb tak tau nk belikan mak aku ape utuk birthday presentnyeh..sudahnye..I settle with this..



Jalan2 lagi...tetibe aku cam...eh aku nk pakai loose powder M.A.C la weh...skali lepas aku ckp ngan n borak2 ngan salesgirl nyeh itu..aku terpesona ngan compact die plak...hhmm...Teteh lagi la dh terpesona..tapi die cam...nantilah dulu...n tetibe tergatal mulut tanye pasal eyeliner yang akhirnya membawa padah pade aku yang meyebabkan duit terbang membayar barangan di bawah..





Selesai memperhabiskan duit..aku carik plak Memory Lane for da card..Settle card..kitorang balik..

Whaaattt....Balik..???? Teteh kuar ngan Diella takde sesi makan2? Bykla korang takde..

Before balik sempat singgah J.Co...LAvender Kedai Roti, King's Pie & Kedai ape ntah yang jual cream puff yg sedap tue..Diet konon...Siap berenti tepi jalan hoookeeeyy untuk menikmati makanan...huhuhuhu..

::Kite bersambung selepas ini::

0 comments: