Sunday, April 6, 2008

::Kehidupan Biasa::

ingat tak entri aku sopping bagai..? sile lihat kronologi gambar dan khas untuk teteh...brg2ku ade kawan baru...jgn jeles ye...ngehehhehe..marah erk..? takpe pas ni nk beli barang ai tunggu yu..nie ai kene beli dulu sbb gune duit mak ai..kang ai tunggu yu ai kene gune duwet sendirik..ngehehhehe..dasar anak seving...ngehhehehe..


::Sabtu::


::Ahad::


::Semalam::


ekceli byk lagi bende yang dibeli..tp aku sabarkan dulu...cian plak kat mak aku kan...ngehehhee..weken nk takdelah ektiviti menarek sgt..

on Friday nite...pas aku wat treatment resdung aku lepak ngan Cik Leed..sowie ahh wei aku dtg short notice..ngehehhedan brg2 aku tinggal tue nnt aku dtg amik..dun worry..aku tetiap minggu dtg bangi untuk treatment aku..ngeehhehehe..Pas lepak aku gie plak urut..mmg mampos menjerit sepanjang mase aku..saket wehh....

On SAturday paling besh..sbbnye aku ikot parents aku gie KLCC..bapak aku nk belikan mak aku jam as birthday present..canteq weh jam die...tp kalo aku pakai cam over jerk kalo aku yg pakai..harus kene bahan ngan rakan2 yg len kan..nghehehe..

tetibe2 aku nampak satu henbeg yg sgt chumel..pink n ade dragunfly...oooo i likey sgt2..aku suh mak aku belikan..aku hengat ratus jerk...skali bile ditunjukkan price setelah didiskaun..aku diam..tp mak aku kate ok..tp salesgirl ckp..tp kene byr cash..aku trus...Tak payah la maaa...sbb mahal wehh...suh bayar cash plak tue...takpelah..aku lagi sanggup pau henbeg G.U.E.S.S. jerk...skali ade sore..

"Amiklah..tp hadiah for birthday"

Ha..amik ko..senyum sampai telinge aku..muahahahha...tp booking dulu sbb next week br bapak aku bg cash n aku amik henbeg tue...muahahahha...n on 1 condition...henbeg tue leh start pakai time birthday..korang tau tak birthday aku bile..? Bulan spuloh hokeeeyyy...ade nam bulan lageeyy....takpe takpe...sabar sabar...

nie aku tgh kelaparan di rumah sambil tunggu mak ak blk bawak makanan..ngehhehe...oppsss... I windu my Teteh..Piece of advice...yg datang tue dugaan...hopefully ko tahan n tak hanyut again..Hope you find your happiness..And as for me..My happiness rite now is wat I tell u last nite..walaupun hanya sekadar itu dan itu sahaja tanpa pertemuan 2 pasang mata..Aku happy..dan moga aku tak hanyut lagi..sbb..

konfem kene tapik ngan 2 org giler weh.....ko nk ker kene tapik...takmo aku..ngehehehehe..

4 comments:

Along said...

beshnye la haiiii~~
kalo alg pun alg sanggup gak tunggguuu smpai bln 10 =P

beg apeeee...
kasi tunjuk gamba sketttt~~e

Dark @ng3L said...

Along..
Ala long...philippe charriolnye website takde gambar tue..
lagipun diella lom amik lagi gambar tue...

nnt dh collect diella post gambar samar2...
ngehehhehe

arkhaios said...

xpe xpe..aku tapik free..mau? xyah booking2..anytime jer aku leh bagi..belas ihsan buat kekawan yg rindu tapikan aku..

Dark @ng3L said...

ko hengat ko superstar nk men booking2..?

takde maknenye aku rindu nk kene tapik ngan ko

tp aku rindu ngan situasi..

"bAdd..wat is tapik"
*pakai slang mat saleh sket..

adegan seterusnye paling klasik...