Sunday, March 9, 2008

::When She Goes Out::

wat can i tell you bout saturday...demn..hari yang penat..tiade yang menrek sangat pown. just temaning my mom here and there..n..

::I've oredy picked up my old number back::

so..i'm still contactable at all numbers.ngehheheheh...

at first..we went to Mydin and Bunga & Reben..Mydin ramai giler orang hokeeeyy..Just because my mum wants to buy double sided tape yang sgt byk n murah for my kazen's upcoming wedding next month..Demn...before sampai Mydin tue sempat membuat pit-stop di beberape tempat..

n as usual aku "TER"pau mak aku..Tak sengajelah wei..Wat again tis time..? hmmm...kain nk wat baju kurung jerk...ngehhehehe..seb baik that crepe tue washable..ngehhehee...kalo tak..matilah mak aku kene anta dry-cleaning pulak...llalallalalalla di hatiku..

kat mydin pown sempat mengepau beberape bende yang tak penting..such as cd mag, air freshener for my car n span basuh pinggan for office..boleh gitu...? ngehehhehehe...n bile sampai bunga & reben aku dh pancet sbb aku pakai heels..dan aku dgn tak malunye berdiri di satu tempat diam2 sampailah mak aku abis shopping sambil bukak kasut...heaven..

Yes..saye sungguh tak malu untuk berdiri berkaki ayam dengan heels di sebelah saye sbb kaki saye sudah penat...kat KLIA ari tue pown aku dah buat perangai begini..kat KLIA ari tue aku siap mencangkung lagi hoookeeeyyy...Seb bek bapak aku dh masak dengan perngai aku yang aci redah nie...

pas selesai sesi Jalan TAR..off we went to KLCC for my sim card..Memule tue aku ingat nk pau phone LG cos if I switch to rm150 plan..hp tue hanyelah RM199..tapi sbb die bukan Nokia...Aku cam malas nk pau..Tapi lagi skali aku terpau die yang usb modem tue..lallalalalal...skarang aku buleh online dimane-mane..lalalallalal sekali lagi..

dan aku berjaye membodek die untuk membuat terapi ikan...yay...Free maaaa kalo die ade..ngehehehhe...sep bajet i...Memule aku nk mengajak ayahande..tapi disebabkan die sebok menyebokkan diri die kat pusat mengundi...so it's just me n my mom..

geli sial ikan-ikan tue...aku nk tendang pown ade..n dorang ade whole body treatment for RM108..nnt nk pegilah..Mak aku pown over nak pegi lagi....boleeeyyy gitu..hishla...takpe takpe..sep bajet i lagi kalo die nk hekot...muahahahahaha

n after a coffee session with my mom kat coffee bean..kitorang pown pulang ke pangkal jln..nghehehehe....

n after that takde aktiviti yang menarek sbb aku sebok online n melihat keputusan pilihanraye..dh dh..nk tido blk..wake me up at 12 noon for my grey's anatomy...

2 comments:

shazanateh said...

asal u pakai skin runaway bride babe?

ada cecita mahu jadi runaway bride akibat kene kawen paksa kah?

Dark @ng3L said...

yayang...
manede..sbb time dh ngantuk..
tp gedikz nk tuka skin gaks...so..

nie nampak cam hokey jerk..
tak ok erk..?
tak ok i tuka..