Saturday, March 8, 2008

::The Illusion OF My Life::

wat a week...penat giler..besides da kepeningan kepale sbb kehilangan hp..kerjaan semaken byk dek kerna kemasukan 2 org staff baru...aku rase aku kene buat guideline la..cam kdg2 aku rase dorang nie abuse da "sales people work at their own time" term. hopefullr takde masalah besar yang akan mentrigger kepanasan baran aku nie..hish...kene minum air zam-zam byk2 nie untuk meningkatkan kesabaran

::Prevention is better than cure::

Wednesday seperti biase is my resdung treatment day..as usual adelah resdung tue..takleh lari beb...wat to do...and on thursday just when i tot my day will be as usual..tetibe aku mendapat panggil from my pet sis..

panggilan=kesusahan

aktiviti terpaksa dirahsiakan atas sebab2 tertentu yang akhirnye menterjebakkan diriku di Bar Celona hingga jam 2 pagi..adeh deh deh...padan muke aku...

Jumaat sampai di opis dengan IANYA maseh di dalam sistem badan..demn..seharian aku blur dan mengong...padan muke aku kan..ngehehhehehe....sudahnye lepas dinner dgn parents aku..aku pengsan sampai pagi sabtu jam 11..PAGI ke..? ngehehehhehe..

Aktiviti sabtu..? sat agi aku citer okeng...sbb sedare dtg umah daaa......ngehehhehe

0 comments: