Wednesday, March 5, 2008

Aku Masih di Sini

Work life has been very hectic. with 2 new account managers..Actually one new account manager. another one got transfered from our sister company. Problems arises..? not yet..But adelah some of their ways yang aku kurang berkenan tapi takpelah...I haf to deal with it. wat to do kan..hikhikhikhikhik...

korang tau tak apekah perasaan yang u feels like something missing in your life tapi korang tak tau ape bendenye...tak suker tau perasaan begini...ngeheheh...

two nites ago went to Hartamas to met up wit long lost fren...seb baik otak gua bijak wat prank things...muahahahaha.....lepaking till 2am..dah lame siut tak berlepaking dan berembun begitu..sudahnye...aku penat keesokan hari..

borak berbagai2..catch up wit things..he still funny..kurang asam n ayat manis...siapekah dia..? those who are close to me boleh teka kot..ape clue nk bagi erk..? he's indian...ngehehehehe..Yayang..leh jawab tak..?n da best..ade member die kat table sebelah sangat chumeeellll hokeeyy...chumel sesangat...lalalallalalalala..

lain2 aktiviti takde yang menarek sgt..just being me...opps...lupe nk ckp..

HP AKU HILANG SEMALAM

sedih tapi cam bende nk jadi kan..aku tertinggal dlm toilet KLCC...nk wat cane..terpakse lah bodek mak aku utk tipon br..memule nk beli yg same yang ilang..tp aku dah survey..tipon tue dh takde sbb dh lame...sbbnye aku tamau bgtau big bosh tipon tue ilang..matilah aku kene sembelih..

terpakse lah aku beli hp lain..any suggestion wit phone..RM1k ke bawahnye...kopak my I nnt..nghehehehe



4 comments:

Hazmin said...

kalo u suke sony, beli je z610i..nice, easy, 3G and yg penting murah..

shazanateh said...

ops.. ilang hpkah?
bahaya nih. ada gambar aneh tak? hahaha!

i rasa i tau who's that indian guy. ngehehehe...

take care yayang!

Dark @ng3L said...

hazmin...
hhmmm...menarek gaks tue...nnt gie survey..

teteh...
wawawawaw..takde gambar aneh la...kite single..mane de gambar aneh..

bijak la u nie tau mamat itu..dh tentu aku ade seorang jerk rakan jejake kaum itu kan..nghehehe

arkhaios said...

seingat aku, ko masih ada K800 yg xdituntut..ataupun aku mungkin tersilap.........ngehhhhh